کد خبر: 919118
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
شرکت اب منطقه ای گلستان
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان از انسداد 96 حلقه چاه غیر مجاز در سه ماه اول سال جاری در گلستان خبر داد.

سید محسن حسینی درخصوص گروه های گشت و بازرسی آبهای زیرزمینی استان اظهار کرد: گشت و بازرسی وپیگیری آبهای زیرزمینی شامل اکیپ های فنی، حقوقی و قرائت کنتور در استان  از محل طرح تعادل بخشی منابع آب در حال انجام است .

وی افزود: این گروه ها در طول ساعات شبانه روز گشت و بازرسی خود را از منابع آب زیرزمینی استان انجام داده و در مناطق مختلف حضور فیزیکی دارند واز جمله فعالیت های آن ها پیگیری اخبار مردمی است.

معاون شرکت آب منطقه ای استان اظهار داشت: در این بازدید ها ، با با بررسی 294 شکایت واصله،  98 مورد چاه غیر مجاز جدید کشف گردید که در 34 مورد  آن با پی گیری به موقع و با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی از حفر چاه غیر مجاز (در حال حفر) جلوگیری  شد و 9 دستگاه حفاری غیر مجاز نیز توقیف گردید.

وی افزود: همچنین طی سه ماه ابتدای سال 111 مورد تحویل اخطاریه جهت انسداد چاه های غیر مجاز جدید و قبلی به مالکین تحویل شدکه 46 حلقه آن توسط خود مالکین و با نظارت شرکت آب منطقه ای انسداد صورت گرفت. 103 حلقه چاه غیر مجاز نیز جهت انسداد به مراجع قضایی معرفی شدند واز طریق مراجع انتظامی نیز 78 مورد پیگیری انجام شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای در ادامه اظهار کرد: همچنین 50 مورد نیز انسداد چاه های غیر مجاز توسط پیمانکاران مربوطه صورت گرفت که مجموعا 96 مورد انسداد چاه انجام شده است.

حسینی بیان کرد: ضمنا 128 مورد بازدید از چاه های پر شده قبلی در سه ماهه ابتدای سال توسط گروه های گشت و بازرسی آب زیرزمینی صورت گرفت .

وی افزود: از مردم تشکر می کنیم که حساسیت لازم در زمینه حفاظت از منابع آب برای آنها به وجود آمده است و اطلاع رسانی می کنند وخواهش ما این است این حساسیت ها را بیشتر کرده و اطلاعات دقیق تری به ما بدهند تادر روند کار تسریع صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر