کد خبر: 918986
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
گفت و گوی "‍جوان آنلاین" با مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پی حواشی دیدار استقلال - پیکان
روز دوم از هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر در حالی با انجام ۴ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در حساس ترین دیدار استقلال تهران در خانه برابر پیکان متوقف شد. سپاهان در حالی که پذیرای تیم صنعت نفت بود بدون گل به پایان رسید. نفت مسجد سلیمان هم در خانه برابر تراکتور سازی تبریز به تساوی بدون گل رسید و گسترش فولاد برابر استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : روز دوم از هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر در حالی با انجام ۴ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در حساس ترین دیدار استقلال تهران در خانه برابر پیکان متوقف شد. سپاهان در حالی که پذیرای تیم صنعت نفت بود بدون گل به پایان رسید. نفت مسجد سلیمان هم در خانه برابر تراکتور سازی تبریز به تساوی بدون گل رسید و گسترش فولاد برابر استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

دراولین بازی گسترش فولاد در ورزشگاه خانگی خود پذیرای استقلال خوزستان بود که خیلی زود توانست گل اول بازی را به ثمر رساند و در حالی که به نظر می رسید ۳ امتیاز شیرین را کسب کرده اما دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا در نهایت این بازی با تساوی به پایان برسد. گسترش فولاد در حالی اولین بازی رسمی خود را انجام داد که پیش از این اخبازی مبنی بر واگذاری این تیم به باشگاه ماشین سازی منتشر شده بود اما زنوزی مالک هر دو تیم در نهایت تصیم گرفت این تیم با نام گسترش فولاد در لیگ حضور یابد.

 در دیگر دیدار شاگردان قلعه نوعی در سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان صنعت نفت بودند که این بازی علی رغم ارائه یک بازی هجومی اما در نهایت بدون گل به پایان رسید. در این دیدار سپاهان به خاطر محرومیت توانست از حضور هواداران خود بهره ببرد.

در دیگر دیدار همزمان نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه محمدی  پذیرای تیم تراکتورسازی تبریز بود که این بازی هم در بدون این که توپی از خط دروازه ها رد شود بدون گل به پایان رسید . از نکات جالب این دیدار حضور پررنگ هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه خالی نفت مسجد سلیمان بود.

در حساس ترین دیدار استقلال در آزادی پذیرای شاگردان جلالی بود. تیم بحران زده آبی ها این روزها حال و روز خوبی ندارد، از مصدومیت بازیکنانش گرفته تا ترانسفر شدن برخی ستاره هایش.

دیروز استقلال در حالی برابر پیکان در خانه متوقف شد که صدای بسیاری از هواداران درآمده بود .اعتراضات در بازی دیشب به قدری زیاد بود که فتحی سرپرست استقلال مجبور شد تا با اسکورد ورزشگاه را ترک کند. حتی در این بین برخی از هوداران به خاطر بی مدیریتی در باشگاه سرپرست را فحش و ناسزا گفتند و با پرتاب بطری او را بدرقه کردند. این اعتراضات به قدری زیاد بود که وزیر ورزش از این فحش و ناسزاها بی نصیب نماند .هواداران عصبانی با این کار می خواستند فریاد اعتراض خود را به سلطانی فر برسانند.

هواداران استقلال که پیش از این هم چند بازی جلوی باشگاه استقلال و وزارت ورزش تحصن کرده بودند شدیدا به وضعیت نقل و انتقالات این تیم اعتراض داشتند. هواداران معتقدند که باشگاه در پی رفتن مجید حسینی، نورافکن، امید ابرهیمی و جپاروف هیچ اقدامی نکرده است و خرید های مناسبی نداشته است. حالا باید دید مسئولان با این پیکان تیز انتقادات هواداران چه تدبیری را می اندیشند. آیا می توانند دوباره مثل فصل گذشته نتایج خوبی را کسب کنند.

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شعار هواداران علیه وزیر ورزش و جوانان گفت: شخصا از بایت ناراحت شدم . به شدت پیگیر این اتفاق هستم تا اگر کسی هوداران را تحریک کرده‌ برخورد کنم.از هواداران خواهش می کنم تا کمی صبورتر باشند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند چرا که قطعا شرایط استقلال روز به روز بهتر خواهد شد.

 سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با " جوان آنلاین" در خصوص توهین هواداران استقلال به وزیر ورزش گفت: من نمی دانم چه بایم بگویم. وزیر ورزش چه کار می توانسته انجام دهد که نکرده است اما باید این طور ناسزا بشوند. هواداران از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه ناراضی اند و انتقاد دارند اما در ورزشگاه  به همه فحش می دادند .البته این به نظرم این افراد ، هواداران واقعی استقلال نبودند  اما ما همیشه تعدادی هوادار نما که فقط اعتراض می کنند ار در ورزشگاه داریم. هوادار واقعی باید شرایط باشگاه را درد کند .هوادار واقعی جزئی ازباشگاه هستند و این گونه همدیگر را فحش و ناسزا نمی دهند.

وی درباره این که برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات چکار باید کرد اظهار داشت: ببیند حرف های شعاری مثل فرهنگ سازی درباشگاهها و غیره دیگر جواب نمی دهد . وقتی هواداری در ورزشگاه ناسزا می گوید که تقصیر باشگاه نیست. خود هوادار باید فرهنگ اجتماعی اش را زیر سئوال نبرد. اگر اعتراضی هم هست راهش این طور نیست. باید به باشگاه مراجعه کنند و انتقاد کنند که پیش از این هم انجام داده اند. شاید خود باشگاه بتواند پیگیر این فحاشی ها به وزیر ورزش شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره این که اعتراض هواداران بخاطر بازی سوپر جام است گفت: من این قدرکه در این چند هفته توضیح دادم خسته شده ام. بعد از برنامه ریزی و اعلام زمان سوپر جام دیگر امکان تغییر آن بازی وجود نداشت.حالا هواداران از این بات ناراحتند. نمی شود که ما زمان بازی را به هر دلیلی تغییر دهیم. بارها هواداران به من زنگ زدند و به بسیاری از آن ها توضیحات لازم را دادم تا شاید قانع شوند اما متاسفانه بازهم شاید این حواشی بودیم.البته برخی از آنها هم قانع شدند.دیگر کاری به این افراد ندارم و کارم خودم را پیش می برم.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار