کد خبر: 917722
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
قهرمانی تیم ملی کاراته در رقابت‌های قهرمانی آسیا، آن هم پیش از مسابقات آسیایی جاکارتا باعث امیدواری مدال‌آوری توسط یکی از رشته‌های رزمی در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزش قاره کهن شده است.
فریدون حسن
قهرمانی تیم ملی کاراته در رقابت‌های قهرمانی آسیا، آن هم پیش از مسابقات آسیایی جاکارتا باعث امیدواری مدال‌آوری توسط یکی از رشته‌های رزمی در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزش قاره کهن شده است.
شهرام هروی، سرمربی تیم ملی بعد از کسب این افتخار گفت: «تکرار عنوان قهرمانی دوره قبل بزرگ‌ترین هدفی بود که به دنبال آن بودیم. قصد داشتیم با جوانانمان این کار را انجام دهیم که موفق هم شدیم. تیم ملی از حرکت نمی‌ایستد و ما تا پایان سال برنامه‌های زیادی خواهیم داشت.»
هروی ادامه داد: «تداوم موفقیت‌های کاراته نشان از وحدت و وفاق خوب بین ما دارد. در واقع یک تیم همدل بودیم که با حمایت‌های خوب فدراسیون و مسئولان به پیروزی دست یافتیم. بزرگ‌ترین ویژگی این مسابقات حضور تیم‌ها با ترکیب اعلام شده برای بازی‌های آسیایی جاکارتا بود و ما خوشحالیم که توانستیم حریفان اصلی خود مثل ژاپن را با شکست مواجه کنیم.»
در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا علاوه بر مقام نخست تیم ملی، درخشش کاراته‌کا‌هایی نظیر حمیده عباسعلی نیز باعث امیدواری بود. عباسعلی بعد از مدت‌ها با کسب مدال طلای آسیا آمادگی بالای خود را برای مدال‌آوری و موفقیت در بازی‌های آسیایی نشان داد.
بانوی طلایی کاراته ایران که با شکست حریف ژاپنی اصلی‌ترین رقیب خود بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد، می‌گوید: «رقابت بین من و آیومی، دیگر مبارزه سنتی در آسیاست، اما متأسفانه در بیشتر مبارزات داوران به سود حریف رأی می‌دادند، ولی این‌بار خوشحالم که تمام داوران به سود من رأی دادند و من برنده شدم. حالا با روحیه مضاعف خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنم. البته باید با تمرکز بالا در مسابقات حاضر شوم تا اگر دوباره به آیومی خوردم باز هم بتوانم پیروز شوم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار