کد خبر: 913933
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
کریستیانو رونالدو را که فاکتور بگیریم، جام جهانی ۲۰۱۸ حداقل تا اینجا، اصلاً به مذاق ستاره‌های بزرگ و نامدار فوتبال جهان خوش نیامده است.
محمد صلاح مصری خیلی زود اوت شد، لیونل مسی اصلاً دیده نشده و نیمار برزیلی هم فاصله‌ای نجومی با ستاره سال‌های قبل بارسا و کنونی پاری سن‌ژرمن دارد. این آخری، اما کم‌حاشیه هم نیست. اگر صلاح و مسی خوب نیستند و فقط از نظر فنی به کارشان عیب و ایراد است، نیمار، اما حاشیه‌های دیگری هم دارد.
مهاجم سلسائو در بازی اول مقابل سوئیس حرفی برای گفتن نداشت، مصدوم شد و بیرون رفت و در تمرینات هم نتوانست بازیکنی باشد که باید تا شایعه بازی نکردنش بر سر زبان‌ها بیفتد.
با وجود این، نیمار به بازی دوم با کاستاریکا رسید و دقیقاً ۹۸ دقیقه طول کشید تا برای برزیل گلزنی کند، آن هم در دیداری که گل اول برزیلی‌ها را در دقیقه ۹۲ کوتینیو به ثمر رساند.
فشار زیاد روی بازیکنان برزیل به خصوص نیمار در جریان این بازی باعث عصبانیت آن‌ها شده بود، به طوری که نیمار پس از پایان بازی از شدت احساسات اشک ریخت و گفت: «کسی نمی‌داند بر من چه گذشت. حرف زدن راحت است، اما عمل کردن سخت. گریه من از سر خوشحالی و به خاطر غالب شدن و میل و اراده به پیروزی بود. زندگی من هرگز آسان نبوده و امروز هم آسان نیست. مأموریت همچنان ادامه دارد،، چون رؤیایمان ادامه دارد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار