کد خبر: 911652
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
رئیس‌ ستاد کارکنان کاخ سفید:
جان کلی رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید که از شرایط کار کردن در کاخ سفید چندان راضی نیست، به تازگی اظهاراتی را مطرح کرده است که گویای نارضایتی وی از وضعیت فعلی خود است.
به گزارش جوان آنلاین، جان کلی رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید که از شرایط کار کردن در کاخ سفید چندان راضی نیست، به تازگی اظهاراتی را مطرح کرده است که گویای نارضایتی وی از وضعیت فعلی خود است. رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید هفته گذشته به گروهی از سناتور‌ها گفته است که کاخ سفید «محل مزخرفی برای کار کردن است». مشاوران کاخ سفید، زاخاری فونتس، معاون جدید رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید را به سخره می‌گیرند و او را به دلیل انجام برخی از وظایف کلی، «معاون رئیس» می‌خوانند. جان کلی سال گذشته به کاخ سفید پیوست و اغلب به عنوان فردی که در صدد ایجاد هرج و مرج است، توصیف می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» وابسته به کنگره آمریکا نیز گزارش کرد که کلی ظاهراً در ماه مارس به خشم آمد و تهدید به کناره‌گیری از سمت خود کرد که مقامات دیگر از جمله کریسجن نیلسن، وزیر امنیت داخلی آمریکا، کلی را آرام کرد. ظاهراً کلی قبلاً نیز با تهدید به استعفا سعی داشته است اهرمی را در مقابل ترامپ برای خود به وجود آورد. رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در حال حاضر، ترامپ را در سفر به سنگاپور که با هدف دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی انجام می‌گیرد، همراهی می‌کند. حدود دو ماه پیش، برخی منابع آگاه گفتند که جان کِلی رئیس کارکنان کاخ‌سفید در جلسه‌ای که با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در دفتر کار او داشته تهدید کرده بود که استعفا می‌دهد. منابع حاضر در آن جلسه می‌گویند کلی ضمن مشاجره لفظی با ترامپ، حین ترک جلسه و خروج از اتاق بیضی تهدید کرده بود که استعفا خواهد داد. در مدت زمانی که از ورود ترامپ به کاخ سفید می‌گذرد بیش از ۲۰ نفر از اعضای ارشد دولت ترامپ اخراج شده، استعفا کرده و یا با نفراتی دیگر جایگزین شده‌اند. در بین آن‌ها نام رکس تیلرسون وزیر خارجه، هربرت مک‌مستر مشاور امنیت ملی و جیمز کومی رئیس اف‌بی‌آی نیز دیده می‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار