کد خبر: 906640
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
استاندار مرکزی خبر داد:
استاندار مرکزی گفت: در راستای افزایش سرانه ورزش استان مرکزی، ۵۲ پروژه ورزشی چندمنظوره در نقاط مختلف استان با مشارکت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، اجرایی می شود.

استاندار مرکزی گفت: در راستای افزایش سرانه ورزش استان مرکزی، ۵۲ پروژه ورزشی چندمنظوره در نقاط مختلف استان با مشارکت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، اجرایی می شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی با اشاره به دیداری که معاون وزیر ورزش و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور داشته، اظهار داشت: در این دیدار برخی از مسایل و مشکلات در ارتباط با فضاهای مورد نیاز ورزش استان و پروژه های نیمه تمام ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تاکید داشتم با شرایطی که استان مرکزی در حوزه ورزش دارد و قطب قهرمان پرور است، باید در این زمینه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی افزود: در این دیدار پس از جمع بندی نیازهای ورزش استان به ویژه در زمینه فضای ورزشی و پروژه های نیمه تمام، مقرر شد طی هفته های آینده نشستی با وزیر ورزش و جوانان انجام پذیرد تا ضمن گرفتن امتیازهای لازم، پروژه های ورزشی نیمه تمام استان هم تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شهرستان هایی نظیر ساوه، خنداب، کمیجان و... از نظر فضاهای ورزشی مشکل دارند و با کمبود مواجه هستند، در جمع بندی نهایی این دیدار مقرر شد این موضوع هم در دیدار با وزیر ورزش مطرح شود.

آقازاده بیان داشت: همچنین قرار شد دو سالن ورزشی با ظرفیت سه هزار نفر در اراک و خمین و ۵۰ زمین چمن مصنوعی چند منظوره در نقاط مختلف استان مرکزی با مشارکت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان احداث شود که امیدواریم بتوانیم با احداث این فضاهای ورزشی، سرانه ورزش را در استان ارتقا دهیم و زمینه برای گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در استان مرکزی مهیا شود.

 

عابد حقدادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیزاظهار داشت :پس از سال ها انتظار سرانجام مقدمات احداث پیست تارتان(دو و میدانی) در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد و مجموعه ورزشی ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) اراک تحقق پیدا کرد و با آغاز عملیات و تعیین پیمانکار، به زودی شاهد فعالیت پیست تارتان در این دو مجموعه ورزشی خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: با برنامه ریزیهایی که توسط هیات های ورزشی صورت گرفته و حمایت های استاندار مرکزی، امسال شاهد حضور گسترده تر ورزشکاران استان در میدان های ورزشی بین المللی و جهانی و کسب مدال های برتر خواهیم بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها