کد خبر: 902849
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
مدیرعامل سپاد خبر داد:
مدیرعامل شرکت سپاد خراسان طی مصاحبه ای از تدوین بسته حمایت از کالای ایرانی در منطقه تجاری گردشگری سپاد خبر داد.

 مهندس سعید حسین پور با اشاره به شعار سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی گامی مهم در رسیدن به اقتصاد مقاومتی است که منطقه سپاد با دارا بودن بیش از نیم میلیون مترمربع فضای تجاری تلاش خود را در جهت تحقق آن انجام خواهد داد.

 وی با بیان اینکه بسته حمایت از کالای ایرانی در منطقه سپاد در حال تدوین است، بیان کرد: ارایه بسته های تشویقی مناسب برای حضور صنوف مختلف و فروشندگان کالای ایرانی با کیفیت شیوه های مختلف اقتصادی در دست تدوین است.

 مدیرعامل شرکت سپاد با اشاره به فرهنگ سازی در ارائه و خرید کالای ایرانی، بیان داشت: تجزیه تحلیل شرایط بازار در خرید یا فروش اجناس ایرانی توسط مردم نشان می دهد فرهنگ خرید کالای ایرانی در بازگشت به ارزش ها و منافع ملی است که روابط عمومی منطقه سپاد نیز با انجام تبلیغات محیطی در سطح منطقه می تواند به انتقال پیام هایی از این دست بپردازد و مردم را به خرید از کالای ایرانی ترغیب نماید.

 مهندس حسین پور در پایان با اشاره به ظرفیت های رو به رشد منطقه گردشگری سپاد طی سی سال گذشته، گفت: حضور گسترده زائران و شهروندان به این منطقه در کنار اجرای بسته حمایت از کالای ایرانی می تواند منطقه تجاری گردشگری سپاد را به الگویی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی مبدل سازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار