کد خبر: 902808
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مردي كه متهم است يكي از بستگانش را در قهوه‌خانه‌اي در لواسان تهران به قتل رسانده در كارخانه‌اي متروكه بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 17 روز جمعه 24 فروردين‌ماه بود كه به مأموران كلانتري 166 لواسان خبر رسيد جسد مرد 21 ساله‌اي در يكي از قهوه‌خانه‌هاي محل كشف شده است. با حضور پليس در محل معلوم شد كه مهرداد در اتاقك استراحت قهوه‌خانه با چاقو كشته شده است. بعد از تأييد خبر، قاضي كشيك دادگاه عمومي لواسان به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد عامل حادثه دستگاه ضبط‌دوربين مداربسته را هم سرقت كرده و با خود برده است.
بعد از آن بود كه پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل شد و كارآگاهان در بررسي‌هاي ميداني موفق شدند دستگاه ضبط‌دوربين مداربسته را در بيابان‌هاي اطراف كشف كنند. بررسي تصاوير دوربين بسته نشان داد كه عامل حادثه مرد 20 ساله‌اي به نام عبدالله، از بستگان همسر سابق مقتول است. تحقيقات همچنين نشان داد كه مقتول از مدتي قبل با خانواده همسر سابقش درگيري داشته است.
بعد از شناسايي عبدالله به عنوان عامل جنايت كارآگاهان براي بازداشت وي راهي ‌خانه‌اش شدند،‌اما معلوم شد كه او پس از حادثه متواري شده است، خانواده‌اش هم به پليس گفتند از مخفيگاه فرزندشان خبر ندارند.
در شاخه ديگري از تحقيقات كارآگاهان پليس در جريان تحقيقات ميداني موفق شدند مخفيگاه عبدالله را در كارخانه‌اي متروكه در منطقه كيانشهر شناسايي كنند. نگهبان كارخانه شوهرخواهر عبدالله بود كه وي را در آن جا پناه داده بود تا در فرصتي مناسب زمينه فرار او را از مرزهاي شرقي به خارج از كشور فراهم كند. با به دست‌آمدن اين سرنخ كارآگاهان 28 فروردين‌ماه راهي كارخانه متروكه شدند و متهم را بازداشت كردند.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد،‌اما درباره انگيزه‌اش حرف‌هاي متناقضي مطرح كرده است. او گفت تحقيقات از متهم براي مشخص شدن انگيزه اصلي قتل در اداره دهم پليس آگاهي تهران در جريان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار