کد خبر: 902767
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
مرحله‌ی دوم لیگ دوومیدانی بانوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی می‌گوید هر دختر دوومیدانی‌کار که فصل را خوب شروع کرده‌ و در مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا رکورد بزند بدون محدودیت به مسابقات اعزام می‌شود.

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروز اولین دوره مسابقات لیگ طلایی در سال ۹۷ بود با وجودی که برخی از دختران شاخص در این مسابقات حضور نداشتند ولی باز هم چندین نفر رکورد جایزه این مسابقات را زدند. دوندگان دختر ما در پرش ارتفاع،‌ پرتاب دیسک، ۱۵۰۰ متر و چند ماده دیگر چندین رکورد را زدند و جایزه گرفتند.

بهزادی در ادامه در مورد شرایط حضور دختران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: برای بازی‌های آسیایی، شنبه یا یک‌شنبه هفته آینده رکوردهای ورودی اعلام خواهد شد و براساس آن رکوردها هرکسی در انتخابی رکورد بزند، قطعا به مسابقات اعزام می‌شود. محدودیتی برای حضور وجود ندارد و با آوردن رکوردها قطعا به جاکارتا خواهند رفت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در مورد پیش بینی‌اش از تعداد دختران حاضر در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: نمی‌توانم پیش بینی کنم اما خوشحال می‌شوم که تعداد آن‌ها زیاد باشد. امیدوارم که حداقل سه یا چهار نفر از دختران دو و میدانی‌کار به بازی‌های آسیایی اعزام شوند.

بهزادی در مورد شرایط کسب مدال سپیده توکلی در جاکارتا، اظهارکرد: سپیده تمام تلاش خود را می‌کند. به طور قطع نمی‌توانم پیش بینی کنم و نمی‌دانم شانسش چیست،‌ اما ان‌شاءالله یکی از مدال‌های خوش‌رنگ مسابقات جاکارتا را به دست می‌آورد.

او در پاسخ به این سوال که چرا تعدادی از ورزشکاران شاخص در این مسابقات حضور نداشتند، گفت: برخی شاخص‌ها همانند الناز کمپانی، مریم طوسی و فرزانه فصیحی با من در ارتباط بودند و به من اعلام کردند که در پیک آمادگی نیستند و ان‌شاءالله در مرحله بعدی این مسابقات حاضرخواهند شد. شروع فصل مسابقات دوومیدانی همیشه آخر فروردین ماه بود اما آن‌ها به دلیل آماده نبودن صلاح دیدند که در مرحله بعد حضور یابند.

او در پایان گفت: دختران ما در سال گذشته، مسابقات متعددی را پشت سر گذاشتند. در سال ۹۷ هم همین طور خواهد بود و چون در این رویداد خوب درخشیدند و نتایج خیلی خوبی کسب کردند من فکر می‌کنم که به مراتب شرایط بهتر هم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار