کد خبر: 902717
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
تمرین تیم‌ ‌ملی تیراندازی

مربی تیم ملی تیراندازی می‌گوید که در مورد کمبود فشنگ و ساچمه با مربی صربستانی صحبت شده و قرار است که در این مورد کمک کند.

ابراهیم اینانلو در گفت وگو با ایسنا در مورد کسب سهمیه المپیک توکیو توسط تیراندازان اظهار کرد: در رقابت‌های قهرمانی جهان که بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود اولین سهمیه المپیک در این رشته توزیع خواهد شد. برای بسیاری از کشورها کسب سهمیه در این رقابت‌ها سخت است چون کشورهای صاحب نام با آمادگی بالایی به این مسابقه‌ها می‌آیند.

او خاطرنشان کرد: معمولا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در رقابت‌های قهرمانی جهان چند سهمیه توسط تیراندازان ما کسب خواهد شد. پیش از این در رقابت‌های قهرمانی جهان سهمیه‌ای کسب نشده است اما در حال حاضر تیم ملی ما یکی از تیم‌های خوب در آسیا و دنیا است و امیدواریم که بتواند نتیجه خوبی هم بگیرد. اگر کیفیت و شرایط تمرین خوب باشد می‌توانیم امیدوار باشیم نتایج خوبی هم کسب شود.

در حال حاضر تیراندازی در کل دنیا بسیار محبوب شده است و با این شرایط نمی‌توان در مورد مدال و نتیجه‌ها پیش‌بینی کرد.

مربی تیم ملی تیراندازی گفت: به جز سهمیه المپیک که در رقابت‌ها توزیع می‌شود یک سهمیه هم برای رنکینگ قرار داده‌اند. یعنی اگر تیرانداز در مسابقه‌ها کسب سهمیه المپیک نکند با توجه به رنکینگ بالای خود بتواند رقابت کند. رنکینگ تیراندازان ایرانی در این ماده به این دلیل که در رقابتی شرکت نکرده بودند پایین آمده بوداما باز با حضور در رقابت‌های پیش رو می‌توانند رتبه جهانی خود را ارتقا دهند.

اینانلو درخصوص کمبود فشنگ و ساچمه در اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: در این مورد با ماکسیموویچ نیز صحبت کرده‌ایم و قرار شد با توجه به ارتباطاتی که دارد کمک کند و بتوانیم شرایط بهتری برای تیراندازان به وجود آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار