کد خبر: 902678
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با صادرات محصولات مازاد کشاورزی به خارج از کشور نه تنها بخشی از نیاز غذایی کشورها را تامین می‌کنیم بلکه رابطه دوستی بین کشورها را مستحکم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جمع کارشناسان سازمان خوار و بار جهانی فائو واستاندار اردبیل و معاونان وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک و دست اندرکاران پروژه عظیم اراضی پایاب سد خداآفرین اظهار داشت: ورود کارشناسان سازمان خوار و بار جهانی موسوم به فائو باعث خیر و برکت برای استان است و انتظار ما نیز از کارشناسان این سازمان جهانی این است که تخصص و دانش خود را به کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان منتقل نمایند تا پروژه عظیم اراضی پایاب سد خداآفرین به بهترین نحو ممکن در منطقه اجرا شود.

وی افزود: نظرات کارشناسان سازمان فائو از لحاظ روشهای آبیاری مدرن و طراحی الگوی های موفق کشت و همچنین آموزش های فنی و تخصصی برایمان بسیار حائز اهمیت است و قطعا از نقطه نظرات تخصصی آنان پس از بازدید از پروژه عظیم اراضی پایاب سدخداآفرین نهایت استفاده را خواهیم کرد .

استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی و کارهای صورت گرفته  در راستای سیاست تامین آب و مجهز کردن اراضی به سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار در مناطق شمالی استان برای تامین مایحتاج غذایی مردم استان و کشور و جهان است و رویکرد ما خدمت به بشریت در راستای دستیابی به امنیت غذایی است.

بهنامجو تصریح کرد: با صادرات محصولات مازاد کشاورزی به خارج از کشور نه تنها بخشی از نیاز غذایی کشورها را تامین می‌کنیم بلکه رابطه دوستی بین کشورها را مستحکم می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر