کد خبر: 902659
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: دفاع از مردم سوریه و عراق و ایستادن در کنار مردم یمن و روحیه دادن به مردم مسلمان یمن به دلیل سفارش خداوند به ماست.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،محسن مهرعلیزاده در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان اظهار کرد: افتخارات ارتش چه پیش از انقلاب اسلامی و چه پس از انقلاب و در دفاع مقدس و تا امروز بر کسی پوشیده نیست و ارتش اسلام در همراهی با مردم در جریان انقلاب اقتدار خود را به عنوان ایرانی مسلمان بازیافت.

وی با بیان این که امروز به فرمان امام خمینی(ره) ارتش پهلوی به ارتش اسلام تبدیل شد، افزود: ارتش به عنوان اقتدار جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و تجاوز ارتش آمریکا و هم‌پیمانان او را در منطقه دیدیم که بدون این که هیچ مرزی را بشناسند به حیطه حاکمیت مردم تجاوز می‌کنند اما تنها نیرویی که در برابر استکبار جهان ایستاده، ارتش، سپاه و بسیج است.

استاندار اصفهان با بیان این‌که دفاع از مردم سوریه و عراق و ایستادن در کنار مردم یمن و روحیه دادن به مردم مسلمان یمن  به دلیل سفارش خداوند به ماست، گفت: آمریکا در حالی به حضور ایران در منطقه و کمک ایران به مظلومان ایراد می‌گیرد که خود در حال کشتار مسلمانان است و سؤال ما این است که آمریکا و هم‌پیمانان او در اینجا چه می‌کنند؟

وی با بیان این‌که آمریکایی ها با همه ادعاهای دموکراسی و پایبندی به تعهدات اما برجام را نادیده گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: دنیا از پایبندی به برجام خشنود خواهد بود که شاهد ناامنی نخواهد بود اما دشمنان بدانند ایران احتیاجی به قهر و آشتی آن‌ها ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها