کد خبر: 902522
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
میر علی اصغر الموسوی:
نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در ستاد تبریز 2018 و نماینده شهردار در کمیته اجرایی 2018 با حضور در سازمان عون بن علی از این تفرجگاه بازدید کرد.

میر علی اصغر الموسوی ندر دیدار با فیروزیان مدیرعامل سازمان با تأکید بر برنامه ريزي و توسعه آتي تفرجگاه عینالی،گفت: در عينالي شاهد اقدامات بي نظير هستيم در کنار جاذبه های طبیعی و جنگلکاری های سال های گذشته که زیبایی خاصی به این کوهستان بخشیده است، اجرای چندین پروژه همچون دریاچه داغ گؤلی، سنگفرش مسیر اصلی، پارک طبیعت و حیات وحش، نگارخانه عینالی و ... این مجموعه یکی از مقاصد گردشگری در رویداد تبریز 2018 خواهد بود.
الموسوی با تاکید بر حمایت های مسئولین استان و شهر اظهار داشت: امیدوارم همه دستگاهها و نهادها از توسعه همه جانبه تفرجگاه عینالی و آماده سازی این تفرجگاه برای میزبانی هرچه بهتر از گردشگران همچنین مطرح شدن آن به عنوان تفرجگاه ملی حمایت کنند و یقین دارم در صورت تداوم توسعه با این شتاب، تفرجگاه عینالی به قطب گردشگری مهم ملی تبدیل خواهد شد.
وی کارهای انجام گرفته در عینالی را مصداق باقیات صالحات خواند و گفت: اقدامات سال های اخیر در این تفرجگاه قابل تقدیر است و بی شک تأثیر بسزایی در جذب گردشگران خواهد داشت و رویداد تبریز 2018 نیز فرصتی عالی برای شناساندن پتانسيل هاي این مجموعه به سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر