کد خبر: 902367
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
پپ گواردیولا درباره داوری بازی رئال مادرید و یوونتوس صحبت کرده و محکوم کردن داور توسط او واکنش رسانه‎های اسپانیایی را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پپ گواردیولا را می‏‌توان یک فاسد جهانی نامید، واقعا ناامیدکننده است که بیش از ۵۰۰ میلیون یورو هزینه خرید بازیکن کنی و بعد داوران را مسئول ناکامی در بازی‌های اروپایی بدانی.

اما نمی‎توان فراموش کرد که او ناکام بزرگ لیگ قهرمانان است، اول تیم آماده یوپ هاینکس را گرفت و نتوانست آن را قهرمان اروپا کند و بعد هم منچسترسیتی مانوئل پیگرینی را انتخاب کرد تا باز هم در اروپا ناکام باشد.

او بعد از حذف تیم خودش توسط تیم فوتبال لیورپول درباره داور بازی رئال و یوونتوس و پنالتی مشکوک صحبت کرد. اما اشاره‎ای نکرد که ایسکو هم گلی زد که می‎توانست مورد قبول واقع شود و اگر این طور می‏‌شد خدا می‎دانست نتیجه بازی چه می‎شد.

نه فقط پپ، افرادی زیادی معتقدند رئال مادرید کنترل یوفا را در اختیار دارد، اما چنین تهمتی به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان خود نوعی فساد است. این اظهارات خنده‎دار از هر کسی انتظار می‎رود، اما از گواردیولا که خود یک اسپانیایی است نه.

بعد از صحبت‌های او درباره تصمیم اشتباه داوری در حذف یووه مطبوعات این کشور واکنشی شدید به او نشان دادند و شاید طبیعی باشد که او را فاسد جهانی بنامند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار