کد خبر: 902301
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی خبرداد:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی گفت: افزایش مصرف ماده مخدر گُل در استان مرکزی نگران کننده بوده و این ماده پس از تریاک بیشترین مصرف را در استان به خود اختصاص داده است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی گفت: افزایش مصرف ماده مخدر گُل در استان مرکزی نگران کننده بوده و این ماده پس از تریاک بیشترین مصرف را در استان به خود اختصاص داده است

نبی الله شاه محمدی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمین اظهار داشت: طی سال گذشته با اقدامات مطلوب مقابله ای از سوی دستگاه های مربوطه، هفت هزار و ۴۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی افزود: بیشترین مواد مخدر مصرف شده در سطح استان تریاک، ماده مخدر گل و شیشه است که با توجه به تبلیغات غلط در خصوص ماده مخدر گل به عنوان یک گیاه، افزایش آمار مصرف این ماده مخدر را شاهد هستیم.

شاه محمدی با بیان اینکه سن اعتیاد در استان مرکزی طی سال های اخیر کاهش داشته است، خاطرنشان ساخت: خانواده ها و دستگاه های آموزشی و فرهنگی باید با تقویت مهارت های زندگی در بین نوجوانان و اجرای برنامه های نشاط محور، پیشگیری از اعتیاد در این قشر را مدنظر قرار دهند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بیان کرد: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاه های اجرایی نیز با ارائه برنامه های پیشنهادی از موازی کاری جلوگیری و برنامه های پروژه محور را در دستور کار قرار دهند.

شاه محمدی با اشاره به صیانت از معتادان بهبود یافته در سال های اخیر خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از ۳۰ معتاد بهبود یافته توسط کارفرمایان در استان مرکزی مشغول به کار شده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نقش خیران را در پیشگیری از اعتیاد در جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مشارکت و همکاری دستگاه های مطئول با خیران در حوزه پیشگیری از اعتیاد باید مدنظر قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر