کد خبر: 902185
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
گسترش زیرساخت مخابراتی و ارتباطی در مناطق روستایی به منظور توسعه خدمات این حوزه در روستاها ضروری است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از مدیران و پرسنل شرکت مخابرات در اراک بااعلام اين مطلب اظهار داشت: گسترش خدمات ارتباطی و مخابراتی همچون اینترنت در مناطق روستایی بایستی مورد توجه قرار گیرد تا روستاییان از این امکانات به نحو مطلوب بهره مند شوند.

سید مهدی مقدسی افزود: قانون برنامه ششم توسعه موضوع گسترش خدمات ارتباطی و ایجاد اشتغال در این حوزه را مورد توجه قرار داده که بایستی مدنظر شرکت مخابرات قرار گیرد.

وي  بیان کرد: بدون شک یکی از مولفه هایی که در رابطه با پیشرفت جامعه و دستیابی به توسعه پایدار مطرح می شود، ضرورت وجود زیرساخت و امکانات ارتباطی و مخابراتی است که در این راستا باید گام های موثر برداریم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: هر روزه شاهد به روز رسانی علم و تکنولوژی در سراسر جهان هستیم، بنابراین باید با بهره گیری از آن ارتقای زیرساخت ارتباطی و مخابراتی را رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: شرکت مخابرات بایستی با برنامه ریزی اصولی دامنه فعالیت و خدمات ارتباطی خود را در سطح جامعه گسترش دهد تا هم بتواند خدمت گزاری مطلوب انجام داده و هم درآمدزایی و اشتغال ایجاد کند.

سید مهدی مقدسی همچنین در رابطه با برخی شبکه های اجتماعی موبایلی و مطرح شدن موضوع فیلترینگ تلگرام گفت: اثرگذاری این اقدام در گرو معرفی یک جایگزین مناسب داخلی برای شبکه های اجتماعی موبایلی است و باید شرایط لازم برای این اقدام فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار