کد خبر: 901963
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
پیمان فخری- شمشیربازی

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسحله سابر ایران با اشاره به آغاز اردوهای تیم‌ ‌ملی در سال ۹۷ گفت: برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برنامه خاصی داریم.

پیمان فخری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه تیم‌ ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر در سال ۹۷ و مسابقات پیش روی سابریست‌های ایرانی، اظهار کرد: از امروز (یکشنبه) اولین روز تمرینات و اردوی تیم‌ ‌ملی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک با حضور شش شمشیرباز آغاز شده است. این اردو برای حضور قدرتمند در جایزه بزرگ مسکو که از ۱۸ تا بیستم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود تشکیل شده است. در پایان چهار سابریست عازم این رقابت‌ها خواهند شد. همچنین بنا به دعوت تیم‌ ‌ملی روسیه یک اردوی مشترک را پیش از آغاز جایزه بزرگ مسکو خواهیم داشت و به همین دلیل پنج روز زودتر به روسیه سفر می‌کنیم، علاوه بر این باید ۲۸ اردیبهشت ماه در جام جهانی مادرید شرکت کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی شمشیرباز اسلحه سابر ایران در مورد مهم‌ترین اهداف تیم‌ ‌ملی در سال ۹۷، اظهار کرد: استارت جدی تیم‌ ‌ملی در سال جدید از امروز زده شده است. از مهم‌ترین اهداف ما در سال جدید حضور درخشان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی است. در سال گذشته شاهد بودید که نفرات تیم‌ ‌ملی تا روزهای پایان سال در آمادگی کامل بودند و حتی در تعطیلات عید عازم جایزه بزرگ کره جنوبی شدند. خوشبختانه توانسته ایم روند آماده سازی شمشیربازان را ادامه‌ دهیم و امیدوارم با تمرکز بیشتر در سال جدید بتوانیم نتایج درخشان‌تری کسب کنیم.

فخری همچنین با اشاره به فاصله کم هشت تیم برتر جهان، گفت‌: در سال ۹۷ باید در رقابت‌های قهرمانی جهان هم شرکت کنیم که از تورنمنت‌های سطح بالا است. نتایج این رقابت‌ها را نیز نمی‌شود پیش‌بینی کرد چرا که اختلاف بین هفت تیم برتر جهان بسیار کم است و تنها کره جنوبی تیمی فوق‌العاده‌ای است و در سطحی بالاتر قرار دارد. مطمئنا قهرمانی در اکثر تورنمنت‌ها به یکی از شمشیربازان هشت تیم برتر جهان می‌رسد و هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود.

پیمان فخری در پایان با اشاره به اهمیت کسب مدال در بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: برنامه خاصی برای بازی‌های آسیایی داریم و مطمئن باشید نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار