کد خبر: 901940
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
نماینده مردم بستان آباد در مجلس:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با یادآوری اینکه نیازی به تشکیل وزارت مبارزه با مواد مخدر نیست، گفت: برای مبارزه با مواد مخدر نهادهای متولی زیادی وجود دارد که با همکاری موثر می توانند با این بلای خانمان برانداز مبارزه کنند.

محمد وحدتی هلان، با انتقاد از اینکه ظرفیت فضاهای پیش بینی شده برای ترک اعتیاد کمتر از نیاز واقعی است، اظهار داشت:  نیروی انتظامی محدودیتی برای جمع‌آوری کارتن خواب ها و معتادان متجاهر ندارد بلکه مشکل عمده نبود یا کمبود ظرفیت مراکز نگهداری از این افراد است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نگهداری معتادان به تنهایی از عهده بهزیستی خارج است، گفت: وزارت بهداشت و کشور باید همکاری مناسب را با بهزیستی داشته باشند.

وی با بیان اینکه عدم همکاری مناسب دستگاه ها موجب شده ساماندهی معتادان متجاهر به درستی شکل نگیرد، تصریح کرد: در تبریز محل مناسبی برای نگهداری معتادان پیش بینی و تمامی معتادان در آنجا جمع آوری شده به گونه ای که حتی در نقطه ای از شهر شاهد حضور یک کارتن خواب نیز نیستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: به صورت جدی می طلبد وزارت کشور نسبت به توسعه و گسترش مراکز نگهداری از معتادان متجاهر اقدام کند تا در سطح شهر شاهد حضور آنها نباشیم البته نیاز است این جمع آوری دائمی باشد زیرا جمع آوری مقطعی و حضور آنها در سطح شهر شیوع آسیب های اجتماعی و اعتیاد را به دنبال دارد.  

وحدتی هلان با تاکید بر اینکه چهره شهرها باید از حضور معتادان پاک شود، گفت: کیفیت رسیدگی به معتادان و حمایت از خانواده آنها باید بیشتر شده و حمایت اقتصادی و معیشتی مناسبی برای ترک و بهبود دائمی آنها باید از سوی دستگاه ها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس دهم، با یادآوری اینکه نیازی به تشکیل وزارت مبارزه با مواد مخدر نیست، تصریح کرد: برای مبارزه با مواد مخدر نهادهای متولی زیادی وجود دارد که با همکاری موثر می توانند با این بلای خانمان برانداز مبارزه کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: مبارزه مناسب با مواد مخدر نیازمند همکاری هماهنگ و تلاش تمامی دستگاه ها است و اگر در این رابطه دستگاه ها با خلاء قانونی مواجه هستند دولت لایحه به مجلس ارائه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر