کد خبر: 901793
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
اهواز - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امروز با تساوی در برابر فولاد خوزستان در اصل دو امتیاز را در اهواز جا گذاشتیم چون عدالت فوتبال رعایت نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی عصر امروز بعد از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: خوشحالم که دوباره قدم به اهواز گذاشتم. من با این شهر خاطرات فراوانی دارم و همیشه در ذهنم باقی خواهند ماند چرا اولین بار مربیگری را در این شهر به صورت جدی تجربه کردم.

وی افزود: بازی امروز، بازی تمیزی بود. در خصوص مسائل فنی در نیمه اول اصلاً نمی‌توان صحبت کرد چون باد امکان خوب بازی کردن را از تیم‌ها گرفته بود. انصافاً از سید سیروس پورموسوی تشکر می‌کنم که تیم بسیار خوبی ساخته است ولی امروز عدالت در فوتبال رعایت نشد و ما بازی را باید با اختلاف دو گل به پایان می‌رساندیم.

قلعه‌نویی بیان کرد: این بازی باید سه بر یک یا چهار بر یک به سود ما به پایان می‌رسید ولی در نهایت به تساوی رسید ولی باید به بازیکنان یک خسته نباشد بگویم که بازی خوبی انجام دادند. امروز ما در اهواز دو امتیاز را باقی گذاشتیم و رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه به نظر شما چرا فولاد خوزستان نتوانست شرایط خوب خود را در ادامه فصل حفظ کند نیز گفت: در مورد جایی که مسئولیت ندارم، صحبت نمی‌کنم. برای نمونه اگر امروز در مورد استقلال تهران سؤال می‌کردید، پاسخ نمی‌دادم ولی دوست دارم در مورد فولاد حرف بزنم. هر تیم و باشگاه سیاستی دارد؛ مثلاً منچستر به دنبال امتیاز است ولی آرسنال به دنبال رو کردن بازیکنان جوان و فروش آنها است. خوزستان هم بازیکنان بی‌شماری دارد. از حسن نظری گرفته تا ابراهیم قاسمپور و کریم بوستانی. خوزستان اگر برنامه‌ریزی خوبی برای خود داشته باشد دیگر نیازی ندارد هیچ بازیکنی خارج از استان برای تیم‌های خوزستان بازی کند چون این استان پر از استعداد است.

قلعه‌نویی بیان کرد: زمانی که فوتبال ایران از خوزستان تغذیه می‌شد ولی مدیران فوتبال خوزستان باید برنامه پنج ساله داشته باشند که موفق شوند تا با این شرایط هم فوتبال خوزستان سود کند هم فوتبال ایران ولی متأسفانه ما مدیرانی نداریم که آینده‌نگر باشند. من همین حالا دلم برای سپاهان می‌سوزد، تیمی که می‌توانست قهرمان آسیا باشد اکنون در این جایگاه قرار گرفته است. این موضوع به نگرش مدیران برمی‌گردد، اجازه بدهید اسم نیاورم ولی مدیرانی بودند که خیلی خرج کردند ولی نتیجه نگرفتند.

وی تأکید کرد: باید دعا کنیم فوتبال خوزستان به شرایط قبلی خود بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار