کد خبر: 901755
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
محمد صلاح

ستاره مصری تیم لیورپول از علاقه زیاد خود به تیم رم که قبلا در آن بازی کرده است، خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا جمعه در نیون سوییس برگزار شد و تیم‌ها حریفان‌شان را شناختند. در مهم‌ترین بازی بایرن مونیخ به مصاف رئال مادرید می‌رود و دیگر دیدار این مرحله بین لیورپول و رم برگزار می‌شود.

محمد صلاح گلزن مصری تیم لیورپول قبلا در تیم رم ایتالیا بازی کرده است و خاطرات خوبی نیز از بازی در این تیم دارد. حالا در لیگ قهرمانان این بازیکن باید در لباس لیورپول برابر تیم سابق خود قرار گیرد.

محمد صلاح ۲۵ ساله که در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد، درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت: من خاطرات خوبی از تیم رم دارم و با بازیکنان این تیم نیز خیلی صمیمی هستم و هنوز با این بازیکنان در ارتباط هستم. دو  سال در تیم رم بودم و در این تیم با بازیکنان خوبی که داشتیم روزهای خوبی را سپری کردیم و جو خیلی خوبی هم در رختکن داشتم و حالا باید برابر آنها به میدان بروم. در تیم رم با فرانچسکو توتی خیلی دوست بودم. او بازیکن فوق العاده‌ای محسوب می‌شود و همه چیز دارد. خیلی منتظر هستم تا در این دیدار فرصتی باشد تا قبل از بازی یا بعد از آن با توتی دیدار کنم.

محمد صلاح اکنون به رکورد ۵۰ گل و پاس گل در تمامی رقابت‌ها رسیده است. این بازیکن مصری تاکنون ۳۹ گل به ثمر رسانده و ۱۱ پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش فراهم کرده است.

بازی‌های رفت، چهارم و پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود. یک هفته‌ بعد تیم‌ها در دیدارهای برگشت به مصاف هم می‌روند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار