کد خبر: 901626
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
وزير جهاد كشاورزي دولت دهم‌:

عضو كابينه دهم از تذكر جدي برخي وزراي دولت نهم و دهم به احمدي‌نژاد خبر داد و گفت: اعضاي كابينه تصريح كرده‌اند كه بهتر است ايشان در رفتار خود تجديد نظر كند.
صادق خليليان، وزير جهاد كشاورزي در دولت دهم در گفت وگو با تسنيم با بيان اينكه رفتارهاي امروز آقاي احمدي‌نژاد نگران‌كننده است، تصريح كرد: بنده با رفتارهاي آقاي دكتر احمدي‌نژاد موافق نيستم و به نظرم ايشان در مسير درستي حركت نمي‌كند؛ دولت‌هاي نهم و دهم خدمات قابل‌توجهي به كشور و مردم داشته است و ما نگرانيم كه اين خدمات با رفتارهاي نادرست و افراطي زير سؤال برود.
وي با بيان اينكه اصل نظام و ولي‌فقيه دو معيار اصلي و غيرقابل خدشه براي وزراي دولت نهم و دهم است، گفت: ما تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي را واجب شرعي و عقلي مي‌دانيم و تحت هيچ شرايطي نمي‌پذيريم كه برخي بخواهند با حاشيه‌سازي براي كشور، تابع معظم‌له نباشند. خليليان گفت: اگر آقاي دكتر احمدي‌نژاد امروز مي‌گويد كه دلسوز كشور و تابع امام است بايد اين ادعا را در عمل با تبعيت از بيانات مقام معظم رهبري ثابت كند؛ رفتارهاي ايشان اين نگراني‌ها را ايجاد كرده كه آقاي احمدي‌نژاد با تحت تأثير قرار گرفتن از سوي چند نفر، قصد دارد خدمات خود را از بين ببرد. اطلاع دقيق دارم كه وزراي آقاي احمدي‌نژاد به ايشان تذكر داده و تصريح كرده‌اند كه به‌طور كامل گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبري بوده و تنها از بيانات ايشان تبعيت مي‌كنند.
عضو كابينه دولت دهم، با بيان اينكه قاطبه وزراي دولت نهم و دهم با رفتارهاي غيرقانوني احمدي‌نژاد مخالف هستند، گفت: برخي از دوستان ما كه در كابينه نهم و دهم آقاي احمدي‌نژاد حضور داشتند، در ديداري حضوري با ايشان اتمام‌حجت كردند؛ توصيه دوستان ما اين بود كه ايشان در چارچوب قانون اساسي مباحث خود را دنبال و از مواضع غيراصولي و غيرقانوني پرهيز كند. اين استاد دانشگاه تصريح كرد: توصيه مي‌كنم كه آقاي احمدي‌نژاد قدر فرصت‌هايي كه نظام به ايشان داده را بداند و گذشته خود را به خاطر زياده‌خواهي چند نفر بيش از اين خراب نكند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار