کد خبر: 901612
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
عضو کمیته فنی استقلال گفت: بر خلاف گسترش فولاد، این بازی برای آبی پوشان از اهمیت جدولی بسیاری زیادی برخوردار است تا جایی که بتوان گفت این مهمترین بازی فصل است.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی حساس روز چهارشنبه آبی پوشان مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: شاید این بازی برای تیم تبریزی از نظر جدولی و امتیازی حساسیت زیادی نداشته باشد و آنها تنها برای ارائه یک بازی حیثیتی مقابل استقلال به میدان بیایند، اما شرایط برای تیم ما به گونه‌ای دیگر است. به اعتقاد من این می‌تواند حساس ترین و یا لااقل یکی از حساس ترین بازی های این فصل ما باشد. چون کلید نایب قهرمانی استقلال در این بازی است.

وی افزود: لیگ برتر به مراحل حساسش رسیده و رقابت داغی بین استقلال، ذوب آهن و سایپا برای نایب قهرمانی در گرفته است. حتی شاید اگر این سه تیم غفلت کنند پیکان هم در این هفته‌های باقی مانده مدعی نایب قهرمانی شود. 

عضو کمیته فنی استقلال با تاکید بر این نکته که تمرکز شفر نباید به خاطر تمدید قراردادش بر هم بریزد بیان داشت: این روزها چه در رسانه‌ها و چه در دیگر محافل فوتبالی آنقدر به قرارداد شفر می پردازند که آن تبدیل به اصلی ترین جریان استقلال شده است. به شخصه نگرانم که این موضوع تمرکز شفر را بر هم بزند. هرچند او باتجربه و میدان دیده است و حواسش به تیم و کارش هست، اما با این وجود من این نگرانی را دارم و امیدوارم مطرح شدن این بحث‌ها روی کار او تاثیر گذار نباشد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: افتخاری مدیر باتجربه‌ای است و به موقع هم قرارداد شفر را تمدید می‌کند و هم با بازیکنان مورد نیاز وارد مذاکره می شود. باید به افتخاری اعتماد کرد. او تا همینجا هم خیلی خوب کار کرده و خیلی با تجربه بر این تیم مدیریت کرده و حاشیه‌ها را از بین برده است. استقلال با مدیریت افتخاری هم بسیاری از بدهی های گذشته را پرداخت کرده و هم دو فصل را بدون بر جای گذاشتن بدهی سپری کرده است. یک نایب قهرمانی فصل پیش بدست آورده، امسال به فینال جام حذفی رسیده و باز هم می تواند نایب قهرمانی را تکرار کند و این نشان می‌دهد عملکرد افتخاری خوب بوده و باید به او اعتماد کرد و به تصمیماتش احترام گذاشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار