کد خبر: 901603
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
در سال گذشته با بهسازی و مهندسی مجدد 23 حلقه چاه آب، 152 لیتر بر ثانیه به پتانسیل تامین آب شرب شهرهای استان افزوده شد.

مهیار خسروی  معاون بهره برداری آبفا گلستان با اعلام این خبر گفت: هزینه صرف شده برای بهسازی و مهندسی مجدد این چاه ها بالغ بر 710 میلیون تومان می باشد که عمدتاً از محل تبصره 3 تامین اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه با انجام عملیات ویدئومتری چاه های آب شرب می توان مشکلات به وجود آمده در این چاه ها را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی کرد، تصریح کرد: در سال گذشته عملیات ویدئومتری نیز بر روی 47 حلقه چاه آب شرب انجام شد.

به گفته وی، پس از انجام عملیات ویدئومتری و ارزیابی تصاویر بدست آمده در راستای بهبود راندمان چاه ها نسبت به اسید شویی 23 حلقه چاه اقدام شد.

اين مسئولخاطرنشان کرد: همچنین برای اولین بار در سطح استان بازسازی لوله جدار 6 حلقه از چاه های عمیق که دچار بریدگی شده بود با بکارگیری شیوه های مدرن رباتیک انجام شد که در مقایسه با روش های سنتی قدیم که سرتاسر چاه را مجدداً لوله گذاری دو جداره می کردند، علاوه بر راندمان بسیار بالا با صرفه جویی اقتصادی 3 میلیارد ريالی توام بوده است.

معاون بهره برداری آبفا گلستان از انجام عملیات حفاظت فیزیکی بصورت حصارکشی و نصب دوربین های مداربسته در محوطه 10 حلقه چاه آب شرب و 6 باب مخزن با اعتبار 6 میلیارد ريال خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار