کد خبر: 901499
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
رئیس پلیس پایتخت گفت: تهران ۵ برابر ظرفیت خودرو دارد.
 
مهر: سردار حسین رحیمی با اشاره به ترافیک تهران گفت: ترافیک تهران با پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت همه شهروندان به تهران به وضع سابق خود بازگشته است.

وی گفت: ما بالاترین حجم ترافیک را در روز‌های منتهی به سال ۹۷ داشتیم و بر اساس آمار‌ها ترافیک بعدازظهر تهران تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده بود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بر اساس آمار، تهران حداقل ۵ برابر ظرفیت اش خودرو دارد و پای این خودرو‌ها در برخی ایام سال مانند ماه آخر سال یکباره به خیابان‌ها باز می‌شود.

سردار رحیمی با بیان این مطلب که نوروز امسال در حوزه حوادث ترافیکی در سطح شهر تهران به دستاورد‌های خوبی رسیدیم، گفت: امسال در ایام نوروز تنها ۵ نفر از شهروندان تهرانی جان باختند و کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی را شاهد بودیم. ضمن اینکه کاهش ۱۲ درصدی تصادفات خسارتی و ۱۴ درصدی تصادفات جرحی نیز از این رهگذر به دست آمد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بازگشت ترافیک تهران به حالت عادی و همیشگی پس از اتمام تعطیلات نوروزی گفت: واقعیت این است که باید یک فکر بنیادین برای ترافیک تهران شود؛ سهم حمل‌ونقل عمومی در پایتخت باید افزایش پیدا کند. اتوبوس، مترو، تاکسی‌ها باید جدی‌تر فعالیت کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار