کد خبر: 901485
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
رئیس اتاق بازرگانی تبریز:
رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: تبعات تحولات نرخ ارز در چند ماه اخیر برای تولیدکنندگان بسیار خطرناک و سنگین است و خسارات بزرگی را به آنها تحمیل می‌کند.

صمد حسن‌زاده  در جلسه هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان با استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: چندین سال است در حوزه تولید و صنعت مشکلاتی داریم و معتقدیم همه مسوولان نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند که این نارسایی‌ها را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه ما با یک سری از مشکلات داخلی و از طرف دیگر با مشکلاتی که به دلیل ضعف سیاست‌های خارجی رخ می‌دهد مواجه می‌شویم، افزود: برای برخی از مشکلات در داخل استان می‌توان برنامه‌های اصلاحی تدوین کرد؛ اما حل برخی از مسائل باید از طریق مرکز صورت گیرد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ما تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تلاش می‌کنیم ایران را در نهایت اقتدار خود نگه داریم و می‌خواهیم ایران در تمام بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی  پیشرفت کند؛ ولی مدیران بنگاه‌ها چندین سال است مطالبی را مطرح می‌کنند که با بی‌تفاوتی مسوولان مواجه می شوند.

این فعال اقتصادی متذکر شد: در ارتباط با مسئله ارز که چندین ماه است کشور را فرا گرفته، 6 ماه قبل به رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی نامه نوشته و مراتب را تذکر دادیم که روند افزایش نرخ ارز  بسیار نگران‌کننده در عین حال تاکید کرد: انتظار داریم مواردی که از طرف تشکل‌ها گفته می‌شود به آن جدی‌تر پرداخته شود.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز ابراز داشت: دیروز دولت روحانی با یک حرکت انقلابی برای ساماندهی قیمت ارز اقداماتی انجام دادند؛ ملت ما همواره خدمات صادقانه مسوولان را به یاد خواهند داشت.

حسن‌زاده اذعان داشت: تبعات تحولات نرخ ارز در چند ماه اخیر برای تولیدکنندگان بسیار خطرناک و سنگین است و خسارات بزرگی را به آنها تحمیل می‌کند.

وی گفت: ما نمی‌توانیم برای سه ماه آینده خود برنامه‌ریزی کنیم و محصولات خود را به فروش رسانیم.

این فعال اقتصادی یادآور شد: امروز مردم ما به دلیل نگرانی از ارزش پول ملی کمترین سرمایه‌های خود را تبدیل به دلار یا یورو می‌کنند که اداره این مسائل برای نظام امور مالی بسیار سخت خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر