کد خبر: 901369
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از نصب چراغ ویژه تردد ویژه عابرین پیاده در سطح شهرستان کرج به‌منظور حمایت از حقوق شهروندان کرجی خبرداد.

محمدرضا احمدی‌نژاد گفت: یکی از تجهیزاتی که در جهت بهبود عملکرد گذرگاه‌های عابر پیاده در راستای افزایش ایمنی و کاهش تأخیر در زمان عبور عابرین از عرض معابر به‌طورمعمول در کشورهای پیشرفته استفاده می‌شود، چراغ مخصوص تردد یا پوش باتن (Push Button) است.

وی بیان کرد: پوش باتن با استفاده از پردازشگر میکروپروسسوری و اطلاعات ورودی که از چراغ‌های راهنمایی هوشمند متصل به کامپیوتر مرکزی دریافت می‌کند، پیغام‌های صوتی و بصری مناسبی را جهت عبور عابر پیاده از عرض خیابان تولید می‌سازد، این امر برای اولین بار در استان البرز طی هفته جاری توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج در مسیر بلوار طالقانی شمالی محدوده تقاطع آزادگان نصب و اجرایی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار کرد: این چراغ راهنمایی برای استانداردسازی، ایمن‌سازی و کانالیزه کردن عبور و مرور عابرین پیاده و خودروها در محل‌های پرتردد در نظر گرفته‌شده است که با همکاری پلیس راهور شهر کرج اجرایی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار