کد خبر: 901302
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: باید کاری کنیم تا مراسم‌ امسال در شأن چهلمین سال انقلاب بوده و نشان‌دهنده انسجام درونی و علاقه‌مندی مردم به نظام باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تقی‌زاده  در اولین جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه اظهار کرد: امروز سالگرد هنرمند بسیجی شهید آوینی است که هنرمند برجسته در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بود همچنین ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای است که روزی افتخارآمیز برای ملت است و هر دو روز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امروز اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی برای سه مناسبت ۱۴،۱۵ خردادماه و روز قدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فراموش نکنیم امسال تمام مراسم‌ در چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات ارزنده ۲۹ بهمن سال گذشته و در سخنرانی سال جدید به این موضوع تاکید داشته‌اند که در چهلمین سال پیروزی انقلابی قرار گرفته‌ایم که در حال تعالی، ارتقاء و شکوفایی روز‌افزون است.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم تا مراسم‌ امسال در شأن چهلمین سال انقلاب بوده و نشان‌دهنده انسجام درونی و علاقمندی مردم به نظام باشد.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد مصادف با ماه مبارک رمضان و شب شهادت حضرت علی‌(ع) است، گفت: این فرصتی است تا بتوان اندیشه‌ها، آرمان‌ها و مطالبات حضرت امام خمینی(ره) را هر چه بهتر بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته کاروان اعزامی به مرقد امام راحل داشتیم که امسال با تقارن ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت، از این‌رو باید برنامه‌های جایگزین تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، تشکیل ستاد در شهرستان‌های استان مبنی بر بزرگداشت روز ۱۴ و ۱۵ خردادماه را مورد اشاره قرار داد و گفت: البته جا داشت امروز استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در جلسه‌ای که با نام امام خمینی(ره) برگزار شده، حضور داشتند در حالی که در دهه فجر نیز از وجود استاندار بهره‌مند نشدیم.

تقی‌زاده در ادامه به ۲۵ برنامه پیش‌بینی شده برای مراسم‌ مربوطه اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ها با تائید امام جمعه تبریز مصوب شده و به همه دستگاه‌ها و نهادها ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: جمع حاضر متشکل از علما، مدیران و مسوولان است و ما در شورای هماهنگی با توجه به ماهیت انقلابی خود پیش رفته و بر خود واجب می‌دانیم اوامر نماینده ولی‌فقیه در استان را اجابت کنیم. 

 تقی‌زاده بر ضرورت ارائه اندیشه‌های امام راحل در برنامه‌های 14 خرداد برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: پاسداشت آرمان‌ها و تبیین اندیشه‌های معمار بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، وظیفه‌ای اخلاقی و همگانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر