کد خبر: 901185
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
اشکان دژاگه

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تمرینات ریکاوری‌اش به بهترین شکل در تهران در حال انجام است.

به گزارش ایسنا،‌ اشکان دژاگه که تمرینات ریکاوری خود را زیر نظر کادر تیم ملی در تهران ادامه می‌دهد درباره آخرین وضعیت خود گفت: پس از این که با باشگاه ناتینگهام قرارداد امضا کردم متاسفانه دچار مصدومیت شدم اما خدا را شکر اکنون کار به خوبی جلو می‌رود. خوشبختانه سرمربی تیم ملی در تماس با باشگاه ناتینگهام راهی را پیدا کردند که برای من خیلی خوب است و این امکان را دارم که در این جا تمرینات ریکاوری خودم را پشت سر بگذارم.

او افزود: کی‌روش و کارانکا با هم صحبت کرده‌اند و باشگاه ناتینگهام به خوبی می‌داند که حضور در جام جهانی تا چه حد برای من مهم است تا ان‌شاءالله بتوانم برای کمک به تیم ملی به مسابقات جام جهانی برسم. باشگاه من و تیم ملی به خوبی با هم هماهنگ هستند و هر دو پشتم هستند و از من حمایت کرده‌اند تا بتوانم کارم را پیش ببرم و ان شاءالله بتوانم به جام جهانی برسم.

دژاگه با اشاره به امکانات موجود در پک اظهار کرد: من می‌توانستم در انگلیس بمانم و آن جا کار کنم. آن جا هم امکانات خوبی وجود دارد اما در مرکز پک امکانات خیلی خوبی فراهم است. می‌دانستم که شاید حضورم در این جا برایم بهتر باشد چون خیلی به من می‌رسند و برایم وقت می‌گذارند. کادر تیم ملی صبح تا شب روی من کار می‌کنند و خیال من و باشگاه ناتینگهام هم راحت است.

وی افزود: وقتی در لندن جراحی کردم، سرمربی تیم ملی، میکاییل، فیزیوتراپ تیم را به انگلیس فرستاد. مطمئن باشید باشگاه ناتینگهام همین طور من را به ایران نفرستاده و آنها می‌دانند که مربیان خوب و با دانشی این جا در تیم ملی ایران کار می‌کنند و زحمت می‌کشند تا من را به جام جهانی برسانند. به همین خاطر خدا را شکر تا الان همه چیز خوب پیش رفته است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار