کد خبر: 901133
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار خانگی برابر اتلتیکو مادرید با تساوی متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید روز یکشنبه در دربی این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در نیمه نخست این بازی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد تیم اتلتیکو کاملا بازی دفاعی را به نمایش گذاشت و تلاش رئالی ها برای دست یافتن به گل نتیجه نداد.

نیمه دوم با گل زودهنگام رئال همراه شد. در دقیقه ۵۳ سانتر از چپ با شوت سر ضرب و دیدنی کریستیانو رونالدو به زاویه مخالف همراه شد و دروازه اتلتیکو باز شد.

اتلتیکو مادرید خیلی زود و در دقیقه ۵۷ این گل را پاسخ داد. آنتون گریزمان در یک ضد حمله برق آسا و در ریباند دروازه رئال را باز کرد. اتلتیکو مادرید می توانست دو دقیقه بعد به گل دوم هم برسد اما کیلور ناواس با واکنشی استثنایی دروازه رئال را بسته نگه داشت.

در دقیقه ۶۳ بازی زیدان تعوض جالبی را انجام داد. کریم بنزما در این دقیقه جایگزین کریستیانو رونالدو شد. ایسکو و مودریچ هم در ادامه به بازی وارد شدند اما در نتیجه تغییری حاصل نشد.

در جدول رده بندی تیم بارسلونا با ۷۹ امتیاز صدرنشین است. اتلتیکو مادرید با ۶۸ امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و رئال مادرید با ۶۴ امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار