کد خبر: 901131
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای آغاز طرح آرامش بهاری یک و نیم میلیون زائر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی اظهار داشت: از مجموع یک و نیم میلیون زائر بقاع متبرکه استان 7 هزار نفر در بقاع اسکان یافته‌اند.

وی افزود: امال طرح آرامش بهاری در 45 بقعه متبرکه استان اجرا که 18 بقعه دارای خیمه معرفت و 20 بقعه نیز امکان پذیرش مسافر داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه استان از 28 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه در استان ادامه دارد که در این طرح بیش از 100 نفر فعالیت می‌کنند.

عزیزی خاطرنشان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع شاخص، اجرای مراسم لحظه تحویل سال، قرائت دعای لحظه تحویل سال، ایجاد غرفه‌های گفتمان دینی، مشاوره برای خانواده و جوانان، نقاشی و عفاف و حجاب از جمله فعالیت‌های این طرح است.

وی تصریح کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نورزی، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در عید نوروز و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار