کد خبر: 901126
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از جابجایی هفت هزار و ۲۹ مسافر توسط ناوگان هوایی استان در طرح نوروزی خبر داد.  

هادی سلامی به آمار جابجایی مسافران توسط فرودگاه بیرجند و طبس از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری گفت: ۸۱ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه های استان انجام شده است. وی با بیان اینکه ۴۰ پرواز این بازه زمانی ورودی به استان با تعداد سه هزار و ۵۴۰ مسافر بوده است، افزود : ۴۱ پرواز خروجی با سه هزار و ۴۸۹ مسافر در این ایام داشته ایم. به گفته وی در طرح نوروزی هفت هزار و ۲۹ مسافر توسط ناوگان هوایی استان جابجا شده اند.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی همچنين  از افزایش هفت درصدی تعداد پروازها طی این مدت خبر داد و گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی در این مدت ۳.۵ درصد کاهش داشته است. به گفته سلامی لغو تعدادی از پروازهای شرکت ماهان و ایر ایر در استان به دلیل کمبود ناوگان علت کاهش تعداد مسافران در نوروز امسال بوده است.

 وی با بیان اینکه پرواز زاهدان- بیرجند- زاهدان به علت کمبود مسافر تا اطلاع ثانی به علت کمبود مسافر لغو شده است، بیان کرد: تلاش داریم با مذاکره با تمامی شرکت های هواپیمایی تعداد پروازهای استان را افزایش دهیم. سلامی عنوان کرد:  برای تدوام پروازهای استان نیازمند همکاری و حمایت هم استانی ها هستیم تا در سال جدید شاهد پروازهای جدید در فرودگاه های استان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار