کد خبر: 901036
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
رهبر معظم انقلاب در ديدار فرماندهان ارشد نيروهاي مسلح:

حضرت آيت الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر ديروز در ديدار جمعي از فرماندهان ارشد نيروهاي مسلح، ضمن تبريك اعياد به ويژه ماه رجب، گفتند: ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان، به دليل ايام متبرك خود براي بندگان صالح خدا عيد هستند و بايد از اين ماه‌هاي پر بركت بيشترين بهره معنوي را برد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، رهبر انقلاب اسلامي از اقتدار، امنيت، عزت و توانايي كافي در زمان لازم به عنوان اهداف اصلي نيروهاي مسلح نام بردند و با تأكيد بر ضرورت كادرسازي و جانشين‌پروري در نيروهاي مسلح خاطرنشان كردند: نتيجه فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده در نيروهاي مسلح بايد در راستاي تأمين اهداف تعيين شده باشد. ايشان همچنين دوران كنوني را دوران عزت جمهوري اسلامي ايران دانستند و تأكيد كردند: علت تهاجم‌هاي بي‌سابقه كنوني بر ضد نظام اسلامي، قدرت روزافزون اين نظام است زيرا دشمنان از اين قدرت فزاينده به‌شدت احساس خطر كرده‌اند و حملات خود را افزايش داده‌اند. حضرت آيت الله خامنه‌اي افزودند: به‌رغم تمام توطئه‌ها و به كوري چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامي، روز به روز افزايش خواهد يافت.
پيش از سخنان فرمانده معظم كل قوا، سرلشكر باقري رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گزارشي از دستاوردها و فعاليت‌هاي نيروهاي مسلح در سال گذشته بيان كرد و گفت: در سال جديد، به افزايش تلاش‌ها و حركت‌هاي مجاهدانه براي دستيابي به اهداف، متعهد هستيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار