کد خبر: 900905
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر 124 اعتبارنامه در حوزه سمن‌ها در استان صادرشده که طبق این آمار استان رتبه اول کشوری را در بخش سمن‌ها دارد تا پایان سال 97 تلاش خواهیم کرد این اعتبارنامه‌ها را به 200 سمن برسانیم.

ایوب بهتاج در شصت و هفتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه در حوزه جوانان آذربایجان‌شرقی جزو رتبه‌های برتر وزارت ورزش و جوانان است، اظهار داشت: با توجه به این موضوع بر اساس جمع‌بندی‌های انجام‌شده قطعاً دوباره جزو رتبه‌های عالی وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

وی افزود: در سال 97 چندین برنامه شاخص مخصوصاً در رابطه با تبریز 2018 برنامه‌ریزی‌ و هماهنگ شده که عمده‌ترین برنامه‌ها میزبانی سمن‌های گردشگری کل کشور بوده که از 18 تا 21 اردیبهشت در تبریز انجام خواهد شد و میزبان نزدیک به 350 نفر از سمن‌های گردشگری خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری همایش ملی در استان طی برنامه‌ای سمن‌های گردشگری با ظرفیت‌های استان آشنا خواهند شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 124 اعتبارنامه در حوزه سمن‌ها در آذربایجان‌شرقی صادرشده که طبق این آمار استان رتبه اول کشوری را در بخش سمن‌ها دارد و تا پایان سال 97 تلاش خواهیم کرد این اعتبارنامه‌ها را به 200 سمن برسانیم.

بهتاج ادامه داد: همچنین میزبانی اختتامیه مسابقات قرآنی جوانان و ورزشکاران کشور در آبان ماه در استان برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر