کد خبر: 900887
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار استفاده از پساب فاضلاب های شهری برای آبیاری فضای سبز شهرهای این استان شد.

مجید نظری روز شنبه در نشست پیگیری مسائل و مشکلات شهرداری های چهارمحال و بختیاری با دستگاه های اجرایی استان گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش شدید منابع آبی استان، باید علاوه بر مدیریت مصرف و صرفه جویی در بهره برداری از منابع آبی، استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز شهرها در دستور کار شهرداران قرار گیرد.
وی افزود: ساماندهی و زیباسازی ورودی و خروجی شهرهای چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های اولویت دار شهرداری های استان است.
نظری دهکردی تصریح کرد: شهرداران چهارمحال و بختیاری نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی ساختمان های بلندمرتبه سازی شهرها اقدام کنند.
وی یادآور شد: مناسب سازی معابر عمومی و ساختمان های دولتی و شخصی شهرها برای رفت و آمد آسان معلولان جزو برنامه های اولویت دار شهرداران چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:هنگام صدور پروانه و پایان کار ساختمان های شهری باید معیارهای علمی و مهندسی مناسب سازی برای رفت و آمد آسان معلولان در ساختمان های دولتی و شخصی شهرها رعایت شود.
وی گفت: تامین زیرساخت های آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات و غیره در شهرهای چهارمحال و بختیاری و گسترش آن با هماهنگی بین مسئولان شرکت های خدمات رسان و شهرداران صورت گیرد.
نظری دهکردی تاکید کرد: برخی معابر عمومی بدون روشنایی در شهرهای چهارمحال و بختیاری تا سه ماه دیگر از سوی شهرداری ها و شرکت توزیع نیروی برق استان شناسایی و برق دار می شود.
وی افزود: در برق رسانی و روشنایی معابر عمومی و بلوارهای شهرها سهم شرکت توزیع نیروی برق 60 درصد و سهم شهرداری ها 40 درصد پیش بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر