کد خبر: 900884
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

علي لاريجاني در ديدار با رئيس و معاونان سيما تأكيد كرد: صدا و سيما مي‌تواند فضاي كار و تلاش را در سال ۹۷ در كشور ايجاد كند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در ديدار رئيس و شوراي معاونان رسانه ملي در آغاز سال جديد، نامگذاري سال ۹۷ به حمايت از كالاي ايراني را از سوي رهبر معظم انقلاب، بموقع، هوشمندانه و بسيار مهم دانست و گفت: قطعا اجراي اين شعار مهم لوازمي دارد كه بايد فراهم آيد، اما نقش صدا و سيما در اين ميان بسيار مهم و اساسي است و مي‌تواند با برنامه‌ريزي دقيق و درست فضاي كشور را به سمت كار و تلاش هدايت كند. لاريجاني با تشكر از تلاش‌هاي سازمان صدا و سيما در نوروز سال ۹۷ و ايجاد فضاي شور و نشاط در جامعه افزود: با توجه به نامگذاري امسال به سال حمايت از كالاي ايراني همه ما مسئوليت سنگيني به دوش داريم و در اين ميان نقش راديو و تلويزيون بسيار حساس و مهم است.
صدا و سيما مي‌تواند تعصب ويژه‌اي روي مصرف كالاي ايراني در سال ۹۷ با برنامه‌هاي مختلف و روش‌هاي هنرمندانه ايجاد كند. رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در كشور مسائل و چالش‌هاي مهم و اساسي تقريباً مشخص و روشن است، گفت: بايد رسانه‌هاي مختلف روي همين چالش‌هاي اصلي و اساسي كه تفكرات گوناگون سياسي كشور بر آنها اتفاق نظر دارند، متمركز شوند و يكي از اين مسائل اصلي حمايت از كالاي ايراني است كه همه برآن اتفاق نظر دارند و اختلافي درآن نيست. دكتر لاريجاني بر باز كردن چالش‌ها و مسائل اساسي كشور و زواياي مختلف آن تأكيد كرد و افزود: باز كردن اين مسائل به كاوش دقيق نياز دارد و بررسي نظرات مختلف دراين مسائل هم جذاب است و هم مي‌تواند راهكار‌هاي مؤثري را ارائه دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار