کد خبر: 900759
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز با انجام ۳ بازی پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین این بازی‌ها پرسپولیس در مشهد پدیده را دیدار می‌کند .ذوب آهن در اصفهان میزبان شاگردان علی کریمی است و در تبریز تراکتورسازی برابر سپاهان به میدان می رود.

در اولین بازی در مشهد پدیده میزبان شاگردان برانکو است که با یک تساوی هم می تواند قهرمانی فصل را جشن بگیرد این در حالی است که پدیده هم هنوز در خطر سقوط قرار دارد و قطعا با انگیزه زیادی پا به میدان خواهد گذاشت. این بازی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.شاگردان برانکو برای بازی با پدیده مصدومی ندارد اما شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است.پدیده در حال حاضر با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته و از هشت بازی آخر خود تنها چهار امتیاز اندوخته است.

محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی را در پیش داریم، همیشه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس شرایط خاصی دارد. به رغم تمامی مشکلاتی که هست، سعی کردیم بازیکنان را آماده رقابت کنیم‌ تا دوباره با حداقل‌ها به جنگ حداکثرها برویم. امیدوارم لطف خدا و شانس هم شامل حالمان شود زیرا پرسپولیس قهرمان ایران است و شرایط خوبی را تجربه می‌کند.پرسپولیس به خوبی حمایت می‌شود، اما امیدوارم با حضور هواداران پیروز شویم. نگرانی بابت کیفیت فنی تیمم ندارم، انگیزه بازیکنانم امیدوارم کمک کند تا به بهترین شکل از پس حریف برآییم.مشکلاتی داریم که بهتر از ما در جریانش هستید. گردان مصدومیتش بهتر شده اما ترجیح دادیم ریسک نکنیم. میلاد کمندانی از ناحیه مچ پا مشکل دارد و آقاجانپور و مهدیخانی هم در تمرینات از ناحیه بینی دچار شکستگی شدند.

در دیگر بازی امیر قلعه نوعی پذیرای شاگردان علی کریمی است.سپید رود با توجه به جایگاهش در لیگ به این برد نیاز دارد تا از خطر سقوط رهایی یابد.در مقابل ذوب آهن هم برای کسب سهیمه می جنگد و بدنبال کسب ۳ امتیاز است. قطعا تقابل امیر قلعه‌نویی و جادوگر دیدار را حساس‌تر کرده خواهد کرد.

در تبریز ترکتورسازی میزبان سپاهان است.این بازی از ساعت ۱۸ در ورزشگار یادگار امام با قضاوت کاظمی برگزار می شود.هر دو تیم برای اعاده حیثیت پا به میدان خواهند گذاشت چرا که تا الان نتوانسته اند انتظارات هواداران را برآورده کنند. سپاهان که با کرانچار فعلا ۲۷ امتیازی است و در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. تراکتورسازی نیز وضعیت چندان بهتری نسبت به طلایی پوشان ندارد. آن ها با دو امتیاز بیش‌تر از رقیب خود در رده دهم هستند و یکی از کاندیدای سقوط محسوب می‌شوند.

 

 

برنامه بازی‌های باقی مانده از هفته بیست و هفتم:

شنبه ۱۸ فروردین ۹۷

* پدیده خراسان - پرسپولیس - ورزشگاه ثامن مشهد - ساعت ۱۷
داوران: بیژن حیدری؛ کمک‌ها:محمدرضا ابوالفضلی - سعید علی نژادیان - شاهو اصلانی ناظر: حاتم بک پور

* ذوب آهن اصفهان - سپیدرود رشت - ورزشگاه فولادشهر اصفهان- ساعت ۱۷
داوران: محمدحسین زاهدی فر ؛ کمک‌ها: حسن یوسفی – محمد هاشمی نسب – ابوالفضل گرجی ناظر: علیرضا کهوری

* تراکتورسازی تبریز - فولاد مبارکه سپاهان - ورزشگاه یادگار امام تبریز- ساعت ۱۸
داوران: وحید کاظمی؛ کمک‌ها:علی میرزابیگی - علی اکبر نوری -علی احمدی ناظر: ابوطالب طاهریان 

 

 

وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار