کد خبر: 900732
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
امام جمعه دزفول در جمع "خادمان جبهه جهادی منتظران خورشید":
امام جمعه دزفول گفت: با تلاش های دلسوزانه گروه جهادی "خادمان جبهه جهادی منتظران خورشید" شاهد هستیم احمدفداله که یک منطقه محروم و نا شناخته در شمال خوزستان بود، امروز به یک گفتمان تبدیل شده و این کار واقعا ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام قاضی امام جمعه دزفول در جلسه "خادمان جبهه جهادی منتظران خورشید"ضمن تشکر از فعالیت و تلاش های گسترده در جهت گسترش اردوهای جهادی و محرومیت زدایی در کشور، گفت: از مسئولان جبهه جهادی منتظران خورشید به دلیل داشتن روحیه و تلاش خستگی ناپذیر در جهت محرومیت زدایی منطقه ای به نام احمدفداله تقدیر و تشکر می نمایم، چرا که با تلاش های دلسوزانه این گروه جهادی، شاهد هستیم که احمدفداله که یک منطقه محروم و نا شناخته در شمال خوزستان بود، امروز به یک گفتمان تبدیل شده و این کار واقعا ستودنی است.

وی ادامه داد: ان شاالله با تلاش های شما جهادگران، تمام توجهات به سمت و سوی مناطق محرومی همچون احمدفداله جلب می شود و همانطور که شاهد هستیم، وزیر ارتباطات هم با مطلع شدن از وضعیت مناطق محرومی همچون احمدافداله،معتقد بودند یکی از اساسی تر ین مشکلات این منطقه، عدم داشتن تکنولوژی ارتباطات است و اکثر مسئولان هم نظرشان بر این است که باید مشکلات ارتباطی و زیرساختی این منطقه محروم حل شود.

حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه حل مشکلات ارتباطی در مناطق صعب العبور و محرومی همچون احمدفداله باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این مناطق می شود، گفت: امیدوارم روز به روز شاهد محرومیت زدایی در مناطق محروم کشورمان شویم.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: تلاش ما باید در جهت کمک و یاری رساندن به مردم مناطق محروم در جهت آبادانی محل زندگی شان باشد و با وجود جهادگران دلسوز و ولایت مدار، مناطق ناشناخته ای همچون احمدفداله بیشتر شناخته شدند و نیاز است که مسئولان در جهت رفع مشکلات این مناطق، همت بیشتری کنند.

وی افزود: تشکیل قرارگاه جهادی جهت آبادانی مناطق محروم هم یکی از پیشنهادات قابل توجه است و بحمدالله با تلاش های جهادی منتظران خورشید، برخی از مسئولان با منطقه محرومی همچون احمدفداله آشنا شدند و در تلاشند که به نوعی به مردم این منطقه محروم، کمک رسانی کنند اما در این کار باید هماهنگی صورت بگیرد.

وی افزود: امام خامنه ای فرموده اند که نماز جمعه، یکی از مهمترین قرارگاه های فرهنگی در هر شهر است و امام جمعه، فرماندهی این قرارگاه را بر عهده دارد و برای تشویق مسئولان برای محرومیت زدایی، باید کار فرهنگی انجام داد و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند که انقلاب اسلامی از آن محرومین است،برای تحقق بخشی و استمرار سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیازمند یک کار فرهنگی و اثر گذار هستیم.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه برای محرومیت زدایی مناطق محروم، هر یک از مسئولان و دستگاه های کشور، یک بخش از کار را بر عهده بگیرند، تصریح کرد: هر مسئولی که در حوزه خود بتواند در جهت محرومیت زدایی قدم بردارد، خواهیم دید که کار به شکل خوبی انجام می شود و قابل محسوس خواهد بود.

حجت الاسلام قاضی در پایان گفت: بنده به عنوان امام جمعه دزفول، از تلاش های دلسوزانه جبهه جهادی منتظران خورشید برای آبادانی مناطق محروم تشکر می کنم و اعلام می کنم که آماده استقبال از همکاری و همیاری مسئولان جهت کمک به مناطق محروم هستیم و معتقدیم که این کار، با روحیه جهادی و انقلابی میسر می گردد و این تلاش های جمعی، یقینا به نام نظام و ولایت فقیه ثبت می شود.

گفتنی است در این دیدار خادم جبهه جهادی، گزارشی از اقدامات جهادی در منطقه محروم و صعب العبور احمدفداله را بیان نموده و برنامه های اتی جهادگران را تشریح نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار