کد خبر: 900726
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
امام جمعه کرج تاکید کرد
امام جمعه کرج گفت: باید دیدگاههای رهبری را در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای ایرانی، عملیاتی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج گفت: تجمل و اشرافی گری جایی در بین دیدگاه اسلامی ندارد.

وی در ادامه با ذکر ویژگی های پیشوای هفتم شیعیان افزود: برملا کردن چهره طاغوت و ظلم در دوره های تاریخی از ویژگی های امام کاظم(ع) بود.

حسینی همدانی به مناسبت سالروز قطع روابط آمریکا با ایران در سال ۵۹ نیز گفت: آمریکا همواره قصد آسیب رسانی به کشور را داشته و هرگز از این مسیر عقب نشینی نکرده است.

امام جمعه کرج خطاب به نمازگزاران نیز گفت: مردم هرگز با فشارهای گوناگون از نظام و انقلاب دست نخواهند کشید و به امید خدا دشمنان در مسیر خود، به هیچ توفیقی دست نخواهند يافت.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه، بصیرت را لازمه پیشرفت در جامعه برشمرد و افزود: قدرت تحلیل را باید بالا برد، به حرف ولی فقیه با دقت گوش دهید و نباید از آنها عقب بمانیم که رمز توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی در همین موضوع است.

وی در همین خصوص افزود: وقتی بحث انقلاب و انقلابی گری مطرح میشود، باید روی آن تمرکز کرد و آنها را پیگیری نمود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی گفت: عده ای به اسم انقلاب کاری می کنند که دشمن شاد می شود و مردم باید در این موارد هوشیار باشند.

وی افزود: بسیاری از فتنه ها مسیر متفاوتی نسبت به قبل دارند و یکی از آنها، بزرگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی و نشان ندادن دستاوردهای انقلاب بعد از چهل سال است.

امام جمعه کرج افزود: چراغ راه پیش روی ما، حرکت در مسیر منویات رهبری است مثل اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای داخلی

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه از مسئولان خواست تا با دقت پیگیر سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی باشند و آنها را عملیاتی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی به مناسبت بیستم اسفند یاد شهید آوینی را گرامی داشت و در خصوص روز هنر اسلامی گفت: هنرمند اسلامی می تواند در مقابله با شبیخون فرهنگی، قدرتمند باشد و به آنها نیز هجوم برد.

وی افزود: هنرمند متعهد نمی گذارد ابتدا دشمن حمله کند و بعد به فکر راه چاره باشد، بلکه با برنامه به سمت مسیر متعالی حرکت می کند.

امام جمعه کرج در خصوص دستاوردهای نظام اسلامی نیز گفت: صنعت هسته ای هدیه جوانان متخصص و متعهد به مردم است و دشمن به دنبال عقب نشینی کشور ما از این صنعت است.

وی در پایان افزود: جوانان خلاق و متعهد ایران قله های دانش را با قدرت فتح کردند و کشور را مزین به صنعت و دانش هسته ای کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار