کد خبر: 900718
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
رژیم صهیونیستی در جریان تظاهرات‌های روز جمعه در نوار غزه دست‌کم ۶ خبرنگار را با شلیک گلوله مجروح کرده است.
 
فارس: سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی اعلام کرده ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تظاهرات‌های روز جمعه (۶ آوریل/ ۱۷ فروردین) به سمت ۶ خبرنگار فلسطینی شلیک کرده و آن‌ها را مجروح کرده است.

هزاران نفر از فلسطینی‌های ساکن نوار غزه و کرانه باختری روز جمعه برای دومین هفته پیاپی و در ادامه راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت»، در مناطق مرزی با اراضی اشغالی تظاهرات کردند.

عکس خبرگزاری فرانسه- تظاهرات‌کنندگان در حال کمک به «یاسر مرتجی»، روزنامه‌نگار فلسطینی هستند که در جریان تظاهرات‌های روز جمعه (۶ آوریل/۱۶ آوریل) در نزدیکی مرز غزه با اراضی اشغالی با شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی مجروح شده است.

سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی اعلام کرد اقدام رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفته که تمامی این افراد لباس‌های مخصوص خبرنگاران را به تن داشته‌اند. این سندیکا اعلام کرد رژیم صهیونیستی کاملاً مسئول این جنایت است.

راهپیمایی فلسطینیان در سالگرد روز زمین (۳۰ مارس - جمعه هفته قبل) یادآور تصمیم رژیم صهیونیستی در مصادره ۲۱ هزار کیلومتر مربع از اراضی فلسطین در ۳۰ مارس سال ۱۹۷۶ است و هر ساله انجام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار