کد خبر: 900712
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی از ساخت سوئیت‌های خانوادگی و سالن غذاخوری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر خبر داد.

الیاس گل‌محمدزاده در جلسه جمع‌بندی راهیان نور سپاه عاشورا اظهار داشت: با ساخت این سوئیت‌ها سال آینده پذیرای بیشتر خانوادگی زائران در اردوگاه شهید باکری خواهیم بود.

وی افزود: ایجاد ایستگاه صلواتی، اسکان، فصاسازی، فراهم کردن آب شرب، پخت غذا در آشپرخانه مکانیزه، وجود بهداری و پذیرایی از یک هزار و 800 نفر روزانه از جمله اقداماتی است که در پادگان خرمشهر انجام شده است.

گل‌محمدزاده با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ادامه داد: این کاروان‌ها در سه مرحله و دو منطقه شمال‌غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند که تاکنون حادثه و مشکل خاصی در خصوص اسکان، غذا و حمل و نقل نداشتیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی به برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی هم اشاره و بیان کرد: با جلساتی که با آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، غربی و جنوب صورت گرفته تلاش کردیم این اردوها برای دانش‌آموزان پربار باشد.

گل‌محمدزاده اضافه کرد: تاکنون بیش از 50هزار نفر به اردوهای راهیان نور جنوب و شمال‌غرب اعزام شده است که بیش از 20 هزار نفر آن از مناطق شمال‌غرب بازدید کردند.

در این جلسه هر یک از اعضای قرارگاه راهیان نور سپاه آذربایجان‌شرقی به بیان نکته نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر اردوهای راهیان نور پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر