کد خبر: 900640
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
کمک به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان

اخیراً طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» به مجلس رفته و مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است. کارشناسان فوق معتقدند که معلوم نیست این طرح دقیقاً کجای اموال بعضی‌ها را هدف گرفته! لذا در راستای شفافیت حقوقی، انواع اموال مسئولان فوق‌الذکر را با ذکر مشخصات خدمت‌تان معرفی می‌کنیم تا یک وقت خدای نکرده به جای اموال نامشروع دچار اعاده نشوند!
اموال نامکتوب: اموالی که نوشته نمی‌شوند ولی خوانده می‌شوند. مثلاً پولی که از حساب فلان مسئول به حساب نوه مکرمه ایشان واریز شده و خود نوه هنوز آن‌قدر سواد ندارد که صفرهایش را بشمرد!
اموال ناملموس: اموالی که نوشته می‌شوند. خوانده می‌شوند، حتی دیده هم می‌شوند، ولی یکهو می‌بینید هیچی به هیچی! مثلاً یک سری اموال در حاشیه کرسنت بود که جلوی چشم همه دود شد رفت هوا.
اموال نامربوط: اموالی که اصلاً نوشته شدن و خوانده شدن‌شان به کسی ربطی ندارد! مثلاً حقوقی که آقای «ج» توی دانشگاه همین‌جور خوابیده می‌گرفتند. واقع یعنی بود و نبودشان ربطی به کسی ندارد! مثلاً درآمدهای حاصل از هدفمندی، زمین‌های مسکن مهر، بودجه بعضی نهادها، ربع درآمد فروش نفت و... که اصلاً به شما چه که چه‌کارشان کرده‌ایم؟
اموال نامرغوب: اموالی که کسی رغبتی به آنها ندارد. اموال به درد نخور. مثلاً چندرغازی که روی قبوض ملت کشیده می‌شود و کسی حتی حال پیگیری ندارد!
اموال نامحمود: خودتان که می‌دانید. فقط اموال دوره محمود باید رسیدگی بشود. لذا آن اموالی که مال دوره محمود نبوده، هرگونه دخل، تصرف، پرداخت نجومی، عیدی و... در آن مجاز و بلکه واجب است!
اموال نامحدود: یک سری اموال هم داریم که هرچی بخورید تمام‌شدنی نیستند. مثلاً فرض کنید زمین‌های دور و بر. تا حالا دیده‌اید زمین تمام شود؟ تازه وقتی عده معدودی قرار است بخورند که در این صورت حالا حالاها ادامه دارد!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر