کد خبر: 900638
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
زاکربرگ چرت می‌گه
مگه میشه خارجی‌ها از این بندها به آب بدن؟

زاکربرگ اعتراف کرده که اطلاعات کاربران فیسبوک رو به شرکت آنالیتیکا که یک مشاور سیاسی هست داده. واکنش‌های احتمالی بعضی از کاربران را بخوانید.
غلام سکه ، راننده تاکسی: اینها می خوان کار خودشون رو رونق بدن. معلومه که کار کارخودشونه. زاکربرگ این جمله‌ها رو زیر شکنجه‌های بازجوها گفته!
امیر بیژن سنتی صنعتی‌زن : من ترجیح می‌دهم در خیابان با کفش‌هایم قدم بزنم و اطلاعاتم را خارجی‌ها بفروشند تا اینکه در خانه بنشینم و اطلاعاتم را داخلی‌ها نفروشند .
پری جوجو متولد ۸۶: من خودم زاکربرگر زیاد سفارش دادم. خیلی خوشمزه است. توصیه می‌کنم با پنیر اضافه سفارش بدید. این چیزا هم که پخش شده خرافاته. هر کی نانازشو دوست داره لایک کنه. فداتونم .
منصور کاذبی: مگه میشه خارجی‌ها از این بندها به آب بدن؟ مگه ایرانی‌اند؟ شک نکنید اگه امنیت نداشته کار خود ایرانه. اصلاً ضایع است سروش اولش «س» داره و فیسبوک هم سومش «س» داره. باز هم ایمان نمی‌آورید؟
مهندس آرش: ببینید دوستان من خودم الان ترم ۱۲ آی‌تی هستم. الان براتون ثابت می‌کنم که فیسبوک و تلگرام و هر اپلیکیشن دیگه‌ای چقدر امنیتشون بالاست. ولی فردا امتحان ریاضی یک دارم در اولین فرصت میام براتون با محاسبات فنی ثابت می‌کنم. فقط این رو از من به عنوان یک مهندس آی‌تی داشته باشید. چاکرتون برم.
سوسی جون: زاکربرگ غلط کرده. اون چرت می‌گه واسه خودش یه چیزی هم گفته...فقط پیام‌رسان‌های داخلی که سه تا سین می‌شه رو بچسبین. از فیسبوک با این همه ابهت و باکلاسیش بعیده... برای دیدن ادامه کلکسیون لاک‌هام کلیک کنید .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر