کد خبر: 900615
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
آئین قرعه کشی چهارمین گرندپری سال ۲۰۱۸ برگزار و طی آن نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات فردا جمعه با حضور ۳۹۱ جودوکار از ۵۰ کشور به میزبانی ترکیه در شهر آنتالیا آغاز می شود.

بر همین اساس جمعه ۱۷ فروردین ماه در روز نخست  علی قلی پور در وزن ۶۰- کیلوگرم، دور نخست جودوکاری از افغانستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده ترکیه و قرقیزستان می رود.

در وزن ۶۶- کیلوگرم علیرضا خجسته ابتدا برابر حریفی از مونته نگرو به میدان می رود و سپس با برنده پیکارکوبا و گرجستان مصاف خواهد کرد، قاسم نوری زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی برابر جودوکار عراقی به مصاف برنده دیدار مولداوی و قزاقستان می رود، در این وزن 34 جودوکار حضور دارند.
 
شنبه ۱۸ فروردین ماه در روز دوم محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳-کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست جودوکار فرانسوی را پیش رو دارد، برنده دیدار انگلستان و برزیل، حریف بریمانلو در دور سوم خواهد بود.
 
در وزن ۸۱- کیلوگرم  سعید ملایی به عنوان سید یک در بالای جدول پس از استراحت در گام نخست، برابر برنده دیدار گرجستان و ترکیه به میدان می رود.
 
یکشنبه ۱۹ فروردین ماه در روز پایانی و در وزن ۹۰- کیلوگرم وحید نوری، در صورت پیروزی برابر جودوکار برزیلی در دور اول، به مصاف حریف آذربایجانی خواهد رفت.

در وزن ۱۰۰-کیلوگرم رامین صفویه جودوکاری از مونته نگرو را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده پیکار اتریش و ایرلند می رود، حمیدرضا سجادی فرد دیگر جودوکار کشورمان در صورت پیروزی برابر جودوکار اسلواکی با برنده دیدار کوبا و ازبکستان پیکار می کند.
 
اما در جدول سنگین وزن ها جواد محجوب که در دور نخست استراحت دارد، در گام دوم مقابل برنده اسلونی و ازبکستان قرار می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار