کد خبر: 900544
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: نخستین جشنواره‌های شعر و عکس کارگری، ویژه جامعه کار، تولید و تعاون استان اصفهان با هدف شناسایی و معرفی شاعران کارگر و نیز پاسداشت جایگاه فرهنگی و اجتماعی کارگران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، منصوره سلیمانزاده اظهار کرد: با توجه به ابعاد گسترده شعر و ادبیات در میان اقشار مختلف جامعه و جایگاه استفاده از هنر شعر در تبیین مسائل اجتماعی و فرهنگی، این اداره کل در نظر دارد اولین جشنواره استانی شعر کارگری را برگزار کند.

وی درخصوص نحوه برگزاری این مسابقه ادامه داد: موضوع و مضمون اشعار باید در حوزه کار و کارگر بوده و شرکت کنندگان در این مسابقه تا 2 اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را به  دبیرخانه این مسابقه به آدرس اصفهان، ابتدای بلوارآیینه خانه جنب بن بست ماه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ارسال کنند.

سلیمان زاده گفت: از صاحبان آثار برتر در هفته کارگر سال 1397 طی مراسمی، ضمن امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: اولین جامعه عکس کار و کارگر نیز به منظور تقویت فرهنگ کار و سخت‌کوشی، اشتغال زایی، کسب روزی حلال و نشاط اجتماعی برگزار می‌شود. از آنجایی که امروز با پیشرفت تکنولوژی هر کسی می‌تواند با تلفن همراه خود به جمع هنرمندان این هنر وارد شود، هنر عکاسی، هنر تاثیرگذاری است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا دومین روز از دومین ماه سال است و هر کارگر می‌تواند 1 تا 5 عکس در این جشنواره شرکت دهد. تصاویر باید قابلیت چاپ در سایز 20 در 30 را داشته باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار