کد خبر: 900456
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
شناسهٔ خبر: 4263194 -
پیشکسوت آبی پوشان گفت: بعید است سیاه جامگان بتواند مشکلی برای استقلال ایجاد کند. آنها برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند اما شانس زیادی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جعفر مختاری فر درباره نتایج اخیر این تیم گفت: استقلال یک تیم بسیار خوب شده است. واقعا در یک کلام این تیم عالی است. شفر تیم را خیلی خوب می‌چیند و تاکتیک هایی که در نظر می‌گیرد عالی است. او تیم را متحول کرده است.

مختاریفر درباره مصاف استقلال با سیاه جامگان گفت: من فکر نمی کنم سیاه جامگان بتواند مشکلی برای این استقلال ایجاد کند. البته آنها برای سقوط نکردن باید ما را ببرند ولی حریف این استقلال نمی‌شوند. نه تنها آنها بلکه بسیاری دیگر از تیم‌ها هم حریف این استقلال نمی‌شوند. من واقعا فکر می‌کنم استقلال بهترین تیم حال حاضر ایران است و با اضافه شدن تیم و گذشت کمی زمان بهترین تیم آسیا هم می شود. 

پیشکسوت استقلال در پایان اضافه کرد: با حضور شفر استقلال خیلی خوب شده و در صورتی که او بماند می تواند استقلال را بهتر هم بکند در این میان مدیریت باشگاه استقلال هم قطعا تلاشش را می کند تا شفر را راضی به تمدید قرارداد کند. چون هنوز یکسال نیست او آمده و این تاثیرات را داشته و قطعا با گذشت زمان می تواند تاثیرات بیشتری بر استقلال بگذارد و کارش را تکمیل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار