کد خبر: 900360
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
باپایان یافتن نورپردازی و عملیات عمرانی؛
شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با پایان یافتن نورپردازی وهمچنین اقدامات زیباسازی، مسیر دوچرخه سواری وپیاده روی بزرگراه دوکمال به طول3 کیلومترآماده بهره برداری است.

یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود : احداث مسیرهای مدرن دوچرخه سواری وپیاده روی جزو برنامه های عمرانی شهرداری منطقه پنج بود که دراین راستا3 مسیردر کوی فرشته جنوبی، بزرگراه دوکمال وشهرک رشدیه به طول 6 کیلومتراحداث شده است .

وی تصریح کرد: مسیرهای دوچرخه سواری کوی فرشته جنوبی ورشدیه در سال گذشته به بهره برداری رسیده بودند وبا پایان یافتن نورپردازی مسیربزرگراه دوکمال نیز آماده استفاده شهروندان شده است. شهردارمنطقه پنج درادامه با اشاره به مشخصات این پروژه اظهارداشت : با توجه به اهمیت مسیربزرگراه دوکمال وهمجواری آن بامجموعه لاله پارک وهمچنین پارک فرامنطقه ای باغمیشه احداث مسیر دوچرخه سواری علاوه بر تشویق شهروندان به ورزش دوچرخه سواری بر زیباییهای منطقه افزوده است.

هوشیار اظهار داشت: این منطقه برای احداث سه مسیر دوچرخه سواری بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه کرده است.شایان ذکراست که مسیرتندرستی احداث شده به صورت رمپ طراحی شده و از بزرگراه دوکمال شروع و به نقطه آغاز آن ختم می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر