کد خبر: 900359
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
تفرجگاه عینالی میزبان دوستداران طبیعت؛
با توسعه سال های اخیر و خلق زیبایی ها در اتفرجگاه عینالی، شاهد تعداد کثیری از شهروندان تبریزی و مهمانان عزیز نسیت به سال های گذشته در روز طبیعت بودیم.

شمس الله فیروزیان، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز با ذکر این خبر گفت : از ساعات اولیه روز طبیعت بوستان های ربع رشیدی، نهالستان، پیوند، ائل داغی، تپه بقعه و مجموعه دریاچه داغ گؤلی و تله کابین تفرجگاه عینالی از حضور شهروندان تبریزی و مسافران اشباع شده بود که با عنایت به توسعه و خلق زیبایی ها در سال های اخیر و برگزاری نمایشگاه های مختلف همچون نمایشگاه صنایع دستی ، هنری و سوغاتی بانوان هنرمند و سرپرست خانوار و صنایع چرم و چوب مرکبساز شاهد افزایش بازدید کنندگان نسبت به سال های گذشته بودیم بودیم.

 

فیروزیان گفت: تدابیر خوبی برای روز طبیعت در این تفرجگاه اندیشیده و تفرجگاه برای حضور مسافران و شهروندان آماده شده بود. نظافت کامل و بهسازی نمازخانه‌های بوستان‌ها، رفع اشکالات سرویس‌های بهداشتی از قبیل اصلاح شیرآلات، مناسب سازی، تعبیه مبلمان پارکی تفرجگاه ، استقرار تانکر آب آشامیدنی در پارک ائل داغی و .... نیز از نکات حائز اهمیت در آمادگی برای استقبال از شهروندان بود.

 

وی با تشکر از تمام عواملی که در روز طبیعت، محیطی زیبا و آرام در طبیعت دلنشین تفرجگاه عینالی برای مهمانان عزیزمهیا نمودند، افزود: مسئولین و کارکنان زحمتکش، سبزبانان، حراست و نیروهای حفاظت فیزیکی سازمان در کل روز با حضور مستمر، بر امورات نظارت داشتند و تیم های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز، امداد و نجات کوهستان عینالی و حلال احمراستان همچنین نیروهای انتظامی علاوه بر پایگاه های ثابت به صورت سیار اقدام به استقرار و گشت زنی در تفرجگاه و از ساعتهای اولیه روز اقدام به خدمت رسانی به هموطنان عزیز نمودند.

 

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از هموطنان عزیز که در روز طبیعت با رعایت توصیه های زیست محیطی در حفظ فضاهای سبز و پاکیزه نگهداشتن کوهستان نهایت تلاش خود را بکار گرفتند و با عوامل اجرایی همکاری داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر