کد خبر: 900217
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعتقاد دارد مسائل اقتصادی مهم‌ترین چالش داخلی کشورمان است که برای رفع آن نیاز به وحدت و عزم ملی در درون جامعه است.

معصومه آقاپورعلیشاهی با اشاره به اینکه بعد از سپری شدن 39 سال از روز دوازدهم فروردین 1358 اکنون باید به دغدغه‌ها و چالش‌های پیش‌روی کشورمان توجه جدی شود، اظهار کرد: چالش‌های داخلی و بین‌المللی مسائل مهمی هستند که باید نسبت به آنها توجه شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رفع چالش‌های داخلی نیاز به وحدت وجود دارد، یادآور شد:وقتی عزم ملی وجود داشته باشد، می‌توان مشکلات مختلف از جمله مسائل اقتصادی را برطرف کرد، به عبارتی با تفرقه‌افکنی و عیب‌جویی دیگران نمی‌توان به جایی رسید.

وی ادامه داد: باید اذعان کرد که همت و توانی که در هم‌افزایی و وحدت وجود دارد، مانند یک سیل می‌تواند تمام مشکلات و موانع را از سر راه کشور بردارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه راهکار رفع چالش‌های بین‌المللی توجه به قدرت سیاسی و انجام گفت‌وگوست، تصریح کرد: در این بین نباید فراموش کرد که در کنار دستیابی به قدرت سیاسی، باید به قدرت اقتصادی نیز برسیم تا بتوانیم مسائل و چالش‌های بین‌المللی پیش‌روی کشورمان را برطرف کنیم.

آقاپورعلیشاهی با اشاره به اینکه بر این اساس می‌توان گفت که چشم‌انداز جمهوری اسلامی جایی نیست که اکنون قرار داریم، ادامه داد: بنابراین باید با شتاب بخشیدن به امور برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب، اولویت‌های کشور را به خوبی برطرف کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب اسلامی، پذیرش تفاوت‌ها زیاد بود اما اکنون متاسفانه آستانه تحمل پذیرش و شنیدن نظر مخالف کم شده است، از این رو باید نسبت به رفع این مهم اقدام شود و جزیی از اولویت‌های کاری کشور قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر