کد خبر: 900183
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
ماني سعيدي

مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا از امشب با دو بازي حساس آغاز مي‌شود؛ يوونتوس ميزبان رئال‌مادريد است و بايرن‌مونيخ در اسپانيا مهمان سويا خواهد بود. تورين امشب ميزبان حساس‌ترين بازي شب اول مرحله يک‌چهارم نهايي است، جايي که دو تيم مدعي يوونتوس و رئال به مصاف هم مي‌روند، مسابقه‌اي که يادآور فينال سال گذشته ليگ قهرمانان است. رئالي‌ها در حالي با حذف پاري‌سن‌ژرمن به اين مرحله رسيده‌اند که در لاليگا هم در نيم‌فصل دوم موتورشان روشن شده و در 11 بازي خود در دور برگشت 9 پيروزي، يک تساوي برابر لوانته و يک شکست مقابل اسپانيول کسب کرده‌اند و بهترين تيم نيم‌فصل ليگ اسپانيا بوده‌اند. البته با توجه به اختلاف 13 امتيازي‌شان با بارساي صدرنشين راه سختي براي قهرماني دارند.

با اين حال بازگشت دوباره کريس رونالدو به روزهاي خوبش در هفته‌هاي اخير بهترين خبر براي هواداران رئال است و مي‌تواند آنها را همچنان جزو مدعيان اصلي قهرماني در اروپا نگه دارد. در سوي ديگر يوونتوسي‌ها پس از پيروزي بزرگ مقابل ميلان و تثبيت صدرنشيني‌شان در کالچو آماده ميزباني از رئال در ليگ قهرمانان شده‌اند. شاگردان آلگري که با پيروزي مقابل تاتنهام به جمع هشت تيم پاياني ليگ قهرمانان اضافه شده‌اند، در بازي امشب در انديشه جبران شکست فينال سال گذشته هستند. در حالي هر دو تيم در بهترين شرايط‌شان به سر مي‌برند که بوفون مدعي شده يوونتوس قرار است برابر تيمي قوي‌تر از خودش بازي کند. کاپيتان يوونتوس اعتراف کرده که رونالدو باعث بي‌خوابي‌اش شده است: «هنگامي که شما برابر تيمي مانند رئال‌مادريد بازي مي‌کنيد، مهار يک بازيکن تفاوت زيادي را ايجاد نخواهد کرد، اما با اين تفاسير اينکه مي‌دانم قرار است با رونالدو روبه‌رو شوم براي چند شب باعث بي‌خوابي من مي‌شود.»

در بازي ديگر امشب، سويا ميزبان بايرن‌مونيخ است. سويا را بايد تيم شگفتي‌ساز اين دوره ليگ قهرمانان دانست، تيمي که با حذف منچستر در مرحله قبل به يک‌چهارم نهايي راه يافته است. در سوي ديگر بايرن‌مونيخ پس از پيروزي 6 بر صفر مقابل دورتموند در بوندس‌ليگا که آنها را به قهرماني در ليگ آلمان نزديک‌ کرده به اسپانيا مي‌رود. آنها پس از حذف بشيکتاش در يک‌هشتم نهايي به نظر نمي‌رسد کار چندان سختي مقابل حريف اسپانيايي‌شان داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار