کد خبر: 900173
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
حراست صداوسيما ادعاي خواننده زيرزميني را بررسي مي‌كند
حراست صداوسيما ادعاي اخذ پول براي حضور خواننده‌ها در برنامه «دورهمي» را بررسي مي‌كند.
محمد صادقي

ادعاي يك خواننده زيرزميني درباره اخذ پول از خواننده‌ها براي دعوت و اجرا در برنامه دورهمي و دريافت مبلغ 100ميليون توماني از سوي رابط دعوت هنرمندان به اين برنامه، از سوي حراست رسانه ملي بررسي مي‌شود. پخش ويژه برنامه نوروزي دورهمي از شبكه نسيم با حواشي متعددي روبه‌رو شده است. عدم پخش برخي از قسمت‌هاي پخش شده، مميزي صحبت‌هاي مهمان‌ها و البته ادعاي اخذ پول براي دعوت از خواننده‌ها بخشي از حواشي‌ای بوده كه ويژه برنامه نوروزي«دورهمي» با آن روبه‌رو شده است. بحث دريافت پول براي حضور خواننده‌ها در برنامه دورهمي، از سوي يك خواننده زيرزميني مطرح شد، اين خواننده مدعي شد حميد هيراد براي حضور در تلويزيون مبلغ 100ميليون تومان پرداخته است، اين خواننده همچنين ادعا كرده است «ماكان بند» نيز براي حضور در دورهمي پول داده است و خواننده هايي كه حاضر به پرداخت پول نشده‌اند از برنامه حذف شده‌اند. اين ادعا تا به حال واكنشي از سوي تهيه كننده يا كارگردان دورهمي نداشته است و صرفاً «علي اوجي» فعال حوزه موسيقي كه گفته مي‌شود هماهنگي حضور خواننده‌ها را در برنامه دورهمي بر عهده دارد، در واكنش به ادعاهاي مطرح شده، پاسخ‌دهي به آن را به بعد موكول كرده است.
بحث دريافت پول براي حضور در تلويزيون، موضوعی است كه پيش از اين نيز در صحبت‌هاي غير رسمي مطرح شده بود و برخي از هنرمنداني كه به رسانه ملي راه پيدا نكرده‌اند، همكاران خود را به پرداخت پول براي ديده شدن در تلويزيون متهم كرده‌اند، حتي در مورد اينكه كدام خواننده تيتراژ برنامه‌هاي پرطرفدار تلويزيون را بخواند نيز چنين بحث‌هايی پيش آمده است اما در مورد برنامه دورهمي، در سكوت توليدكنندگان اين برنامه، گروه «ماكان بند» با انتشار متني در فضاي مجازي تأكيد كرد: «دعوت از ما براي حضور در برنامه پرطرفدار دورهمي اول به درخواست طرفداران بود و در مرحله بعد توسط جناب علي اوجي كه تو كارنامشون چندين كار هنري موفق دارند، صورت گرفت، بدون هيچ‌گونه متني يا درخواست پولي، متأسفيم براي يكسري هنرنما كه در حالت‌هاي غيرطبيعي... يه گوشي دستشون مي‌گيرن و هر تهمتي به هركسي مي‌خوان مي‌زنن براي جذب فالور». حال گفته شده كه حراست صداوسيما قرار است مسئله پرداخت پول را پيگيري كند. طرح ادعاي اينچنيني در صورت عدم پيگيري قاطع از سوي مسئولان رسانه ملي مي‌تواند به اعتماد مخاطبان ميليونی اين رسانه نسبت به سلامت برنامه‌هاي تلويزيوني لطمه وارد كند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
asaed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
قطعا درست است.کل برنامه های صدا و سیما تبلیغات است.وفقط پول حرف آخر را می زند.بار به غرب فحش دهید ولی مثل آنها عمل کنید آن هم با پول بیت المال.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار